Mistet melken

emma1

Betatt av forumet
virker som jeg holder på å miste melken.. dagtid ser det ut til at baby får nok, men ettermiddag/kveld har hun blitt mer og mer sutrete... tips?
 
virker som jeg holder på å miste melken.. dagtid ser det ut til at baby får nok, men ettermiddag/kveld har hun blitt mer og mer sutrete... tips?
Utfra det jeg har fått høre så er utdriving av melk treigere på kvelden og dermed kan gjøre baby litt frustert siden den ikke kommer like raskt som den er vant til. Ellers spiste jeg masse havre for å få opp min melkeproduksjon, vet ikke om det var det som funket, men fikk mer melk i det minste:happy:
 
Enig med Augustjente86, det går som regel tregere på kveldstid. Du kan prøve å pumpe for å få opp produksjonen eller skaffe nesespray om du tror det er noe i veien for utdrivingen, men mange babyer jobber lenger for å få seg den «gode» melka på kvelden. På dagtid skjer det så mye at mange spiser litt og er fornøyde, men kveldene er for mange babyer litt annerledes :)
 
Jeg har lest på ammehjelpen at du ikke plutselig kan miste melken. Les om kveldsuro! Og melken er tykkere og kommer tregere på kvelden, som de over skriver.
 
Back
Topp