Mistet matlysten

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Andre som har mistet matlysten? I forrige graviditet var jeg sulten hele tiden, men nå orker jeg ingenting og har ikke lyst på noe. Er veldig kvalm i tillegg.

Ja har har hatt det sånn siden forige uke. :( Får i meg litt, men kvalmen har hengt over meg og da har jeg ikke hatt lyst på noen ting, men har klart å spist litt havrekjeks, knekkebrød, noen supper og epler som jeg skjærer opp i biter. Ellers er det ingenting som frister.

Heldivis har jeg en god del kg for mye på kroppen så det er litt og ta i fra. :) Men er ikke nå godt og gå og være sultn, men samtidig ikke ha lyst på noen ting. :/

Uff- her går det opp og ned. Når jeg først har matlyst hiver jeg meg over alt! Kvalmen er ikke lett- ødelegger så mye av dagen. Trøttheten kan man leve med- men kvalmen kunne jeg vært uten.

Ikke mistet lysten, men mistet lysten på vanlig brød til lunsj,frokost osv. Går litt i suppe fortiden, men helt ok da jeg hr nok kg fra før av!!

Jeg er sulten ofte og merker at sulten er sterkere enn hva den vanligvis pleier å være (småspist fra før av) MEN, jeg har ikke noe spesielt lyst på mat. Det er ingenting som frister, og da synes jeg det er vanskelig. Da blir det til at man tyr til lettvinte løsninger som nødvendigvis ikke er så veldig sunt bare for å temme sulten.

har det akkurat slik som du har det.. konstant kvalm, sulten men alikevel ikke sulten, matlysten har virkelig reist på ferie. jeg elsker mat, så dette er en ny hverdag.
kaster opp nesten hver dag også, så det er ikke noe morro.

Ofte sulten. Jeg kan ikke bestemme meg dagen før hva jeg skal spise dagen etter, for da blir jeg plutselig kvalm av tanken på å spise det. Alle former for kjøttstykker byr meg i mot. Pølser og kjøttdeig går fint, men ikke fileter. Jeg som i utgangspunktet spiser alt.. Middag frister ikke blant annet.. :yuck:

Jeg blir uvel sv tanken på vanlig grovt brød fortiden. Ofte sulten men klarer ikke spise så mye i gangen

Back
Topp