Mistet matlysten

Johanne95

Flørter med forumet
Hei:) har denne uken plutselig mistet matlysten.. Blir bare verre og verre hver dag.. Prøvde å presse i meg yoghurt med granola i dag,men ender bare opp med en skjeiv grimase og små brekninger. Har ikke kastet opp eller vært ordentlig kvalm siden uke 20. Flere som plutselig har mistet matlysten? Har "heldigvis" feitet meg opp litt de siste månedene, så lillegutt får nok sitt vil jeg tro? Han er veldig aktiv og virker fornøyd :)
Har også ekstremt mye stikkinger i underlivet flere ganger dagen, og hodet var nesten helt festet på kontroll mandag:)
Spent på tiden. fremover 34+6 i dag!
Hvordan er din tilstand nå?

Hei:) har denne uken plutselig mistet matlysten.. Blir bare verre og verre hver dag.. Prøvde å presse i meg yoghurt med granola i dag,men ender bare opp med en skjeiv grimase og små brekninger. Har ikke kastet opp eller vært ordentlig kvalm siden uke 20. Flere som plutselig har mistet matlysten? Har "heldigvis" feitet meg opp litt de siste månedene, så lillegutt får nok sitt vil jeg tro? Han er veldig aktiv og virker fornøyd :)
Har også ekstremt mye stikkinger i underlivet flere ganger dagen, og hodet var nesten helt festet på kontroll mandag:)
Spent på tiden. fremover 34+6 i dag!
Hvordan er din tilstand nå?

Jeg er 34+3 i dag og har også hatt det slik innimellom. Får i meg mat uten å kaste opp hvis jeg spiser små måltider. Guttungen har sunket ned i bekkenet og ligger med hodet festet og jeg føler ikke jeg har særlig mye plass til mat nedi der. Ikke helt optimalt for min del da jeg kun har gått opp 7 kg til nå i svangerskapet, så bør ihvertfall ikke gå ned i vekt. Spiser derfor titt men lite

Fremdeles ganske lite matlyst her;s får presset i meg endel! Men til og med sjokolade ( som jeg har vært helt vill etter frister ikk) + suuuper halsbrann hjelper ikke på:p går mye i hjemmelaget granola med melk:)

Jeg har slitt med kvalme og dårlig matlyst siden uke 5, men nå føles det i tillegg som om magesekken har samme str som en drue.. Er 38+1, så heldigvis er det ikke lenge igjen. Har gått opp 6 kg og har derfor dårlig med reservelager å hente fra. Prøver derfor så godt jeg kan å småspise ofte. Men det er vanskelig siden ingenting frister.

Hoff! Føler med deg! Er innmari glad kvalmen min ga seg rundt uke 17!! All respekt til de som må gå.hele svangerskapet med det helvette altså! Jeg hadde heldigvis ekstremt gosød matlyst fra uke 17 til nå og har gått opp 12 kg! Så er vel ikke "krise" her, bare irriterende:p

Back
Topp