mistet matlysten :O

turbogirl_01

Betatt av forumet
jeg har mistet matlysten helt :/ jeg er i dag 11+4.

Hvorfor ? noen andre som sliter med det samme ?

jeg er ikke kvalm overhode. siden det er første gangen jeg er gravid , blir jeg jo fort bekymret for alt.
enn om den lille ikke får nokk næring ? Jeg drikker mye vann. Det er varmt ute og lyst hele døgnet.
Solen står konstant på taket på huset til oss. vi ligger i 2 etg og det er derfor uhorvelig varmt.

Skal ikke klage på sommer og sol og en utrolig flott midnatt sol, men kjenner det tar litt på nå som formen ikke er helt på topp .

Kan det være antibiotikaen som gjør det ? jeg har fått medisin grunnet urinveisinfeksjon,

For det første så tar bebisen i magen det den trenge, det er du det går utover sånn i starten i alle fall ;) Har heller ikkje matlyst, og føler verken sult eller metthet lengre :( Så då kjennes det litt "bortkasta" ut å ete. Men eg får i meg mat altså!
Fikk tips om lyse rundstykker, så eg steike meg to spelt rundstykker (sånne frosne) og har på skinkepålegg... ellers ete eg sånne pasta med fyll inni, middag går greit. Litt frukt, og youghurt går og ned, men ikkje for tidlig på morningen.
Kan du henge opp blending for vinduene? Me må ha rullegardinen nede heile dagen for å holde soverommene kjølige, enda det ikkje er særlig varmt her... Full utlufting med gjennomtrekk på ettermiddagen fleire timer før du skal legge deg?? Vifte?
God bedring med urinveisinf, det er pyton!! Tranebærjuice er bra mot det!

Jeg har heller ikke no særlig matlyst...men sultfølelsen er så absolutt til stede, må spise før jeg blir kvalm. Kjedelig, men baby tar alt den trenger fra deg:)
Lyse rundstykker er en hit her også...og epler! Og nektariner!

Vannmelon, nektariner og saftis går ned på høykant her om dagen :)

Har samme problem. Ikke matlyst, men blir uvel hvis jeg ikke spiser. Går i lyse rundstykker, loff, litt yoghurt, nøtter og frukt. Mye vann går det også. Middagsmat byr meg egentlig i mot.....

Kjøp inn masse forskjellig god juice. ( kjøp de som er litt dyre også! Ekstra gode)
Juice er jo ikke så bra for tennene i lengden, men er mye lettere å få i seg en mat man må tygge.. Også inneholder det jo bra med vitaminer :) jeg er ikke så flink med frukta, og spiser i grunn litt for lite skikkelig mat gjennom dagen.
Men et glass juice av og til redder meg, fra kvalmen og lavt blodsukker :)

Vært fri for Interne så har ikke fått hengt med helt her:) vifte og rullegardin har jeg på soverommet :) har investert i juice;) sliter ikke med at maten kommer opp heldigvis :) har bare ikke lyst på noe :) men mange gode forslag her som jeg kan prøve:) takk jenter <3

Back
Topp