Mistet kattunge

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Oki. Så vi hentet hjem en kattunge IDAG. den er 12 uker gammel. Og nå er den sporløst forsvunnet ... Jeg finner den ikke noe sted, og jeg VAR SÅ SIKKER på at alle (inner) dører var lukkede og at den da altså var på gangen, men katten er borte. Mannen har gått ut en tur men sverger på at ikke katten kan ha sneket seg ut. Jeg har endevendt den gangen nå, kan ikke skjønne at den er der. Så da må den enten være ute, eller at den har sneket seg inn i et annet rom. I et 400m2 stort hus med x antall skuffer og skap.

Herregud. Jeg dør litt. Fireåringen var SÅ lykkelig over den kattungen også er den borte. Aaaahh..

Noen som er synske ?? :P HVOR ER DEN KATTUNGEN? :(

(Dette ble en utblåsning, beklager).

Katter er eksepsjonelt flinke på å gjemme seg på de minst tenkelige steder, uansett hvor gamle de er, dessverre.. den har nok klart å finne en krok eller sprekk mellom, under eller bak et møbel for eksempel..? håper den dukker opp snart ❤️

Sjekket åpen vaskemaskin eller tørketrommel? Skittentøyskurv?

Håper dere finner den :(

Hvis den har hatt tilgang til hele huset er jo gjemmestedene uendelige... Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang... Huff!!

Oki. Så vi hentet hjem en kattunge IDAG. den er 12 uker gammel. Og nå er den sporløst forsvunnet ... Jeg finner den ikke noe sted, og jeg VAR SÅ SIKKER på at alle (inner) dører var lukkede og at den da altså var på gangen, men katten er borte. Mannen har gått ut en tur men sverger på at ikke katten kan ha sneket seg ut. Jeg har endevendt den gangen nå, kan ikke skjønne at den er der. Så da må den enten være ute, eller at den har sneket seg inn i et annet rom. I et 400m2 stort hus med x antall skuffer og skap.

Herregud. Jeg dør litt. Fireåringen var SÅ lykkelig over den kattungen også er den borte. Aaaahh..

Noen som er synske ?? :p HVOR ER DEN KATTUNGEN? :(

(Dette ble en utblåsning, beklager).

opplevde det samme, katten hadde gjømt seg inne i en soffa som hadde et pittelite hull på undersiden, det var jammen vanskelig å finne:-)

Uff så kjedelig! Ingen hunder du vet av som kan forsøke å finne den?

Vi passet en veldig redd katt en gang da jeg var yngre, den gikk opp under sengen. Lagde hull i stoffet som var under sengen, og lå oppe mellom fjærene på madrassen.
Så ja, katter kan gjemme seg over alt. Jeg ville kanskje ventet til barnet var lagt seg, laget en veldig rolig stemning i huset og prøvd å lokke fram med leker eller mat. Håper dere finner den :Heartpink

Oi da. Gå rom for rom med våtfor eller tunfisk

Fant den!! Takk og lov.

Den hadde kommet seg UNDER skuffene i kommoden på gangen, der var det et lite hulrom. Jeg hadde jo endevendt skuffene, men han lå godt gjemt gitt. Laget ikke én lyd engang. :P

Spennende tider :b

Vedlegg

• IMG_20200729_212850.jpg
    IMG_20200729_212850.jpg
    31,3 KB · Visninger: 75
Så fin pusekatt ❤️
Og bra at dere fant den igjen, de er eksperter på å gjemme seg :-P
Vi henter en kattunge på mandag❤️ gleder oss veldig, spesielt han på 4 :-)

Lille "Katty" ❤️

Snapchat-543401733.jpg

Back
Topp