Mistet interesse for melk??

ladtus

Flørter med forumet
Hei alle sammen[:D]
Nå er det lenge side jeg har vært inne å skrevet noe men har snoket litt da[:)], har styret m flytting,utvask, syke barn og masse stress siste tiden, hatt lite energi til ingenting....
Jr min skal sikkert operere for vannbrokk snart og litlå skal inn å fjerne mandler[:'(], men sånn bortsett fra det så er alt topp [:D].
jeg sliter veldig med å få i guttungen mme si, virker som om han er lei smaken han får fast føde 4 ganger og melk en gang om morningen men drikker lite, men veldig glad i skive,middag og grøt da. Er det andre som har samme problemet`??? Og et spørsmål til mens jeg er her[:)], han er jo 7 mmnd nå men har fortsatt ikke noe skikkelig latter på gang og han har heller ikke begynt å tenke på å komme seg avgårde på gulvet, sent ute eller hva tror dere???

Uff dette ble langt men... ha en fortsatt fin mandag jenter[;)]

Så koselig å høre fra deg [:)]

Flott å høre at alt står vél til med dere trass sykdom, flytting osv! Tar på det, det kan jsg skrive under på!
Synes ikke du skal bekymre deg for mye ang. utviklinga hans. Alle barn har eget temp og det er fortsatt septemberbabyer som ikke ruller. Mange har derimot begynt å krype. Selv er vi på mellomstadiet. Og latter: ja, her kommer den kun om hun er overtrøtt! [:D] Hun smiler og er blid som dagen er lang og bekymrer meg ikke stort for at hun ikke kryper eller ler ordentelig hver gang jeg sier "bø" til henne.

Mme: her gidder vi ikke lukte på melka en gang, og hvertfall ikke dersom den kommer fra flaske. Glass derimot: ja det er interresant! Eneste ordentelige melkemåltidet får hun ved god-natt-flaska og natt-mat-flaska... Ellers prøver jeg å lure litt melk i maten hennes og gir som sagt fra glass. Vi er litt for store til å drikke fra flaske på dagtid skjønner du! Kanskje gutten din også holder på bli stor! [:D]

Håper dette var litt til hjelp!

Lykke til med vannbrokk operasjon og fjerning av mandler! [:)]

Ha en fantastisk mandag! [:)]

ikke det at jeg bekymrer meg egentlig, men han har vært standby i flere mnd , men det er som du sier alt til sin tid [:)] latteren kommer kun vi hn blir herjet skikkelig med[:D], men han er blid og fornøyd hele dagen og smiler nesten 24/7 [:D].

kanskje jeg skal prøve med melk på glass neste gang??? tusen takk for tipset, han drikker lite vann også så glass skal testes ut [:D].

også har han fått hjørntennene oppe så nå ser han ut som dracula[:D][:D][:D]

For å svare på overskriften; JA!

Her går det fortsatt i mm... Hun har visst ikke tenkt å gi seg på flaske-/tutekoppnektinga, og om vi skulle klare å snike litt mme inn i munnen, så spyttes den ut!!

Og det er ikke mange slurker mm som er aktuelt i løpet av et døgn heller! Spiser fortsatt 1-2 ganger om natten (noe mor foreløpig synes er helt greit, for da får hun iallefall i seg litt melk...), som regel et lite måltid på ettermiddagen, og om vi er superheldig; en slurk eller to på formiddagen...

Her triller latteren når hun blir skremt eller henger opp-ned (litt motsatt av andre barn??), men ellers er det smiling det går i...

Og ang kryping; her har hun akkurat funnet ut hvordan hun skal snurre rundt sin egen akse... Om noe er utenfor rekkevidde gidder hun så vidt å strekke seg etter det, ellers så bare sutrer hun til noen kommer med en hjelpende hånd... Så jeg er ikke redd for at hun skal komme seg til andre enden av rommet med det første...

jeg ville ikke bekymret meg hverken for latter eller at han ikke beveger seg bortover gulvet. De er jo så utrolig forskjellige alle de små. Min snudde seg når han var 3 mnd, ålte når han var 6 mnd og krabbet noen uker etter det igjen. Han både sitter seg opp selv og reiser seg opp stående. SÅ... Han tror vist at han er litt eldre enn han er.. Utrolig hvor individuelt det er dette her. Han ler skikkelig noen få ganger, ellers er det bare små hyl hehe...

Ikke alltid så interessert i melk her heller gitt.. Går i perioder, men tror det har med at han regulerer seg selv jeg.

Back
Topp