Januarbaby2017
Glad i forumet
Så leit.. Mange klemmer til deg <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Jeg har prøvd å søkt det opp selv, og ser det er mye mer vanlig at man blør endel, og at det er igjen litt.. Prøvde også å ringe jordmora, men hun jobbet selfølgelig ikke den dagen. Da var det sjefen på helsestasjon som tok tlf, og hun trodde det var "rette måten" å spontanabortere på. Har aldri mistet før, så jeg aner egentlig ikke. Men det var jo en hel bit, oval. Og med et foster litt inni/på siden på en måte. Kanskje det er igjen enda et foster? Meget lite sannsynlig,men lov å håpeUff, så fælt! Åsså på ferie tur også håper det går bra med deg. Så Ville jeg nok kontakta lege når du kommer hjem. Høres litt merkelig ut at alt kom ut på den måten. Det har jeg aldri hørt om før.
Hei! Jeg har prøvd å søkt det opp selv, og ser det er mye mer vanlig at man blør endel, og at det er igjen litt.. Prøvde også å ringe jordmora, men hun jobbet selfølgelig ikke den dagen. Da var det sjefen på helsestasjon som tok tlf, og hun trodde det var "rette måten" å spontanabortere på. Har aldri mistet før, så jeg aner egentlig ikke. Men det var jo en hel bit, oval. Og med et foster litt inni/på siden på en måte. Kanskje det er igjen enda et foster? Meget lite sannsynlig,men lov å håpe