Mistet igårkveld, var 10+5

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
Da var det min tur til å miste. Har aldri mistet før. Ble skremt.
Er for øyeblikket i Kreta med familien. Vi hadde hatt en fantastisk dag og barna hadde nettopp lagt seg. Vi satt å hadde en fin stund, jeg og kjæresten, da det plutselig kom litt blod i trusa.

Kjentes ut som som jeg tissa litt på meg.. Gikk rett på do, og hadde ikke rukket å satt meg ordentlig ned, før morkaka bare datt rett i do. Var veldig surrealistisk. Det var ikke vondt, og når den datt ned kjentes det ut som en svamp som skled rett igjennom. Uten å tenke meg mye om, plukket jeg den opp, og fikk se at klompen var hel, samt at det lå et foster der. (Vasket hendene godt, og brukte sprit)

Vi var i sjokk og det ble mange tårer. Var noen få dråper blod halvtimen etter.

Etter dette har det ikke kommet mer, og her sitter jeg, i syden, uten blod, og kan ikke engang bade. Alt kjennes bare veldig urettferdig.

Uff,så trist. Vondt å miste og i fremmed land er det nok ennå mer traumatisk. Sender over en varm klem

Oh fikk så vondt inni meg på dine vegne. Felte tårer :( ta godt vare på deg selv. Stor klem

Uff, så fælt! Men da vet du i alle fall uten tvil, og bra du slapp smerter, for jeg hadde kjempevonde kramper da jeg mistet 11+4.

Stor klem til deg, håper dere tar godt vare på hverandre nå <3

Så utrolig trist :( Og at det skjer på ferien med barna gjør det sikkert ikke lettere :( Du får bare prøve å hvile mest mulig. Ikke overdriv dagene. Klem <3

Uff, så forferdelig.. :( Håper du klarer å nyte ferien til tross og får slappet av ❤

Back
Topp