Mistet i uke 41, nytt svangerskap etter morkakeløsning?

Englemamma20

Andre møte med forumet
Hei, Jeg mista baby'n min i uke 41 pga stor morkakeølsning for 2 mnd siden, og vil sårt ha en til. Noen som har erfaring med nytt svangerskap etter morkakeløsning, som vil si noe om forløpet, oppfølgning, hvordan gikk det Med babyen og om/når du ble satt igang?
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Kondolerer så mye[emoji173]️ har ingen erfaring med det, men vil bare sende deg en stor klem!! Mistet selv tvillinger født i uke 24+6 for litt over 1 mnd siden. Det er ingen sorg som kan sammenlignes med det å mistet ett barn. :( Ønsker deg masse lykke til videre.
 
Hei, Jeg mista baby'n min i uke 41 pga stor morkakeølsning for 2 mnd siden, og vil sårt ha en til. Noen som har erfaring med nytt svangerskap etter morkakeløsning, som vil si noe om forløpet, oppfølgning, hvordan gikk det Med babyen og om/når du ble satt igang?


Kondolerer så mye for tapet deres. Vi vet ennå ikke hvorfor Thea døde i min mage i slutten av svangerskapet. Vi vet hun var syk, men ikke om det forårsaket at hun døde. Regner med vi får svar på obduksjonen om noen mnd.

Jeg vil tro du vil få ekstra oppfølging under hele svangerskapet og kanskje du også blir satt i gang tidligere.

Jeg vet at vi vil i hvertfall få ekstra oppfølging og dersom ting tilsier det så vil de nok sitte i gang tidligere også, men det blir en vurderingssak under neste svangerskap. Viss det er noe du savner og ønsker skal bli bedre i neste svangerskap, så er det lurt å få sykhuset til å skrive det i journalen din, er da lettere at ting faktisk blir holdt.
Ønsker deg så mye lykke til videre, håper dere får hjerteplasteret så fort dere er klar for det og at du aldri trenger å oppleve en slik ting igjen.
 
Back
Topp