Mistet i uke 22

Det er veldig vanlig å ønske å prøve igjen raskt. :Heartred

Lub (landsforeningen uventet barnedød) har forresten sorgetøtte for oss som har mistet i senabort, hvis dere føler behov for det. Det er bare å sende de en mail. :Heartred
Takk❤️

Føler det er en av de tingene som holder motet oppe. Aldri hatt vanskelighet med å bli gravid, men frykten for at det vil ta lang tid nå sitter godt❤️

Takk❤️

Føler det er en av de tingene som holder motet oppe. Aldri hatt vanskelighet med å bli gravid, men frykten for at det vil ta lang tid nå sitter godt❤️
Det er veldig forståelig, følte veldig på det samme selv, og de 5 månedene det tok føltes som en evighet.

Takk❤️

Det kjente jeg også veldig på da jeg mistet i vår. Var på en måte redd for å bli gravid igjen, og redd for å ikke bli gravid igjen. Håper det løser seg fort for deg.

Det kjente jeg også veldig på da jeg mistet i vår. Var på en måte redd for å bli gravid igjen, og redd for å ikke bli gravid igjen. Håper det løser seg fort for deg.
Det er håpet nå❤️ Vært noen tunge dager nå disse siste dagene, selv om det i dag er en uke siden vi mistet henne.
Men å lese alle sine historier her inne hjelper mye på å holde motet oppe, til tross for frykten

Det er håpet nå❤️ Vært noen tunge dager nå disse siste dagene, selv om det i dag er en uke siden vi mistet henne.
Men å lese alle sine historier her inne hjelper mye på å holde motet oppe, til tross for frykten
Ja, en uke er ikke lenge i en sånn situasjon, så du må bare ta all den tid du trenger. :Heartred Det gjorde det for meg også. Tror dette forumet var veldig viktig for å komme meg gjennom den tyngste tida på en god måte.

Så utrolig trist å lese! Kondolerer så mye! ❤️

Livet er virkelig urettferdig.
Sender deg en kjempe klem og masse styrke til å komme deg gjennom dette :Heartred
Det skulle ikke vært mulig at noe sånt kan skje:crybaby2:Heartred

Hei!
Da mistet vi desverre vår nydelige prinsesse i uke 22 (21+3).
På oul så dem dessverre noe feil med hjertet og vi ble sendt til riksen for ekstra sjekk, der ble det konstatert alvorlig hjertefeil som ikke kunne fikses Så er knust om dagen, men håpet er der om å kunne klare å komme videre og da prøve igjen❤️ Lykke til videre til dere med de nydelige spirene deres❤️❤️
Fy søren så grusomt det må være ❤️ Sender deg mange varme tanker ❤️ Ta vare på deg selv i disse dager ❤️

Back
Topp