Mistet håpet

Tusen takk dere <3
Jeg ringte legevakten, men som forventet ville ikke de ha meg inn. Jeg fikk bare se det an...
Nå har blødningene og smertene stoppet litt opp. Jeg blør fortsatt og kjenner det skjer ting, men det er forholdsvis uskyldig. Ser bare blod om jeg tørker meg og litt i toalettet. Jeg har enda ikke blødd nok til å ha støtt ut noe foster, det er jeg sikker på...
Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Bare sitte her å vente? Hvor lenge kan det gå før det tar seg skikkelig opp? Gruer meg sånn :(

Jeg blødde vel i 5 dager (brunt i 2 dager, mørkerødt/ seigt svart blod etter det, mest på papiret, ikke i bindet) før selve spontanaborten, så det kan ta litt tid. Forsøk å slappe av i mellomtiden, og få tankene over på noe annet. Vet at det er utrolig vanskelig[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Klem

Uff [emoji17] er det ingen steder i området som tar privat ul som har lørdags åpent ?

Det kan variere veldig når det vil ta seg opp. Hos meg den ene ma'en starter som en sa. Blødde masse og klumper. Men når det først hadde begynt så ble det bare verre.
Men hos mange kan det og stoppe opp litt innimellom.
Og husk at selv om det er blod og klumper, så er det faktisk noen solskinnshistorier der ute om folk det har gått bra med, tross alt. (Googla masse da jeg mistet forrige gang)
Så ikke ta allverdens sorger på forskudd ennå. Håp på det beste, men vær forberedt på det verste.

Så utrolig trist å høre :(
Ta det rolig de neste dagene, og om ikke noe skjer ville jeg absolutt sjekket om det er mulig å komme inn til en privat gyn.

Tusen takk alle sammen <3 Jeg tror og håper aborten er over nå. Det gikk bedre enn forventet. Jeg har vært så utrolig redd.
Om dere ikke vil lese ekle detaljer, råder jeg dere til å slutte å lese nå.

Blødde forholdsvis lite hele tiden. Plutselig i kveld kjente jeg at det kom noe og kjente jeg blødde litt mer. Gikk på toalettet hvor det kom ett par dusjer med blod. Kjente noe som kjente som milde åpningsrier, etterfulgt av milde pressrier. Etter en stund på toalettet kom det noe ganske stort og klumpete ut. Det var helt tydelig noe, men jeg klarte ikke helt å se om det var baby eller bare morkake. Men var ganske stort.
Etter dette roet alt seg veldig og smertene avtok. Jeg håper dette var det, men tiden vil vise.

Tusen takk for all støtte, og spesielt takk til Veivalsa som har støttet meg og trøstet meg med sine ord igjennom dagen. Det har betydd ekstremt mye for meg at jeg hadde noen som ville dele sine erfaringer og komme med støttende kommentarer når frykten var som verst.
Tusen takk <3

Sender en god klem til deg :Heartred Det er vondt å miste - både fysisk og psykisk.

Sender deg en stor klem [emoji173][emoji173]

Stor klem til deg ❤️❤️

[emoji173]️ stor klem [emoji173]️

Stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

I dag har det kommet slimete blod når jeg har vært på do (er 11+4). Ikke masse, men ferskt, slimete blod var det[emoji20] I tillegg har jeg ikke hørt hjerteslag på to uker. Vet at jeg ikke skal stole på den doppleren, men når jeg ikke har hørt hjerteslag på så lenge og jeg i dag begynner å blø, vel da mister jeg håpet[emoji20] kjenner også at det begynner å murrer litt i magen nå...

Synes det er veldig mange som har mistet i denne termingruppen[emoji20]

Jeg har aldri mistet før, så hva kan jeg forvente meg fremover nå?
:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Last edited:
Ja, kjempe trist. Spesielt når man mister samme dag som man er 12+0. Litt spesielt.. Nå er jeg bare glad det er over og at vi kan starte på nytt..

Tusen takk alle sammen[emoji173][emoji173][emoji173]

Så trist. Sender en god klem til deg[emoji173]️

Back
Topp