Mistet håpet

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
I dag har det kommet slimete blod når jeg har vært på do (er 11+4). Ikke masse, men ferskt, slimete blod var det[emoji20] I tillegg har jeg ikke hørt hjerteslag på to uker. Vet at jeg ikke skal stole på den doppleren, men når jeg ikke har hørt hjerteslag på så lenge og jeg i dag begynner å blø, vel da mister jeg håpet[emoji20] kjenner også at det begynner å murrer litt i magen nå...

Synes det er veldig mange som har mistet i denne termingruppen[emoji20]

Jeg har aldri mistet før, så hva kan jeg forvente meg fremover nå?

Uff. Krysser fingrene for at det er uskyldig [emoji173]️
Jeg ville tatt en privat ul for å få skikkelig svar. Det er ofte det enkleste og kjappeste.
Da ikke alltid leger vil gjøre noe da det enda er så tidlig.

Huff, håper så veldig at du tar feil :(
Har du hatt samleie? Jeg fikk mye slimete blod 12 t etter samleie.
Om det skulle være en SA, så er det jo veldig individuelt hvordan det forløper. Men rielignende smerter og veldig kraftige blødninger over flere timer kan forekomme, det er mim erfaring fra å spontanabortere. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve det [emoji173]️

Uff. Krysser fingrene for at det er uskyldig [emoji173]️
Jeg ville tatt en privat ul for å få skikkelig svar. Det er ofte det enkleste og kjappeste.
Da ikke alltid leger vil gjøre noe da det enda er så tidlig.

Takk for svar[emoji173] for lenge siden bestilte jeg tidlig ultralyd som jeg skal på på torsdag. Er det litt for lenge til kanskje? Bør jeg be om å komme tidligere?
Uff..

Takk for svar[emoji173] for lenge siden bestilte jeg tidlig ultralyd som jeg skal på på torsdag. Er det litt for lenge til kanskje? Bør jeg be om å komme tidligere?
Uff..

Jeg ville absolutt prøvd å få time tidligere. Om ikke de har ledig før så ville jeg prøvd andre steder.
Ingen har godt av å gå å bekymre seg så mye i en slik situasjon.
[emoji173]️

Huff, håper så veldig at du tar feil :(
Har du hatt samleie? Jeg fikk mye slimete blod 12 t etter samleie.
Om det skulle være en SA, så er det jo veldig individuelt hvordan det forløper. Men rielignende smerter og veldig kraftige blødninger over flere timer kan forekomme, det er mim erfaring fra å spontanabortere. Krysser fingrene for at du slipper å oppleve det [emoji173]️

Tusen takk for svar[emoji173]

Håper også jeg tar feil, men har en følelse av at jeg ikke gjør det.

Nei, har ikke hatt oss på lenge, så kan ikke være det..
Ikke gjort noe sprell egentlig.
Har vært veldig syk med både lungebetennelse og bihulbetennelse, så er redd for at det er skyld i dette.. eller det at jeg måtte bruke så masse paracet når jeg var så syk[emoji20]

Tusen takk for at du forteller om dine erfaringer. Det er litt greit å være forberedt liksom...

Vil absolutt anbefale deg å få en ultralyd så snart som mulig. Håper inderlig det er helt uskyldig [emoji173]
Skulle det utvikle seg så ta kontakt med legevakt, evt føden. Jeg fikk direkte nummer til føden på sykehuset når jeg hadde en MA tidligere i vår og måtte ta cytotec hjemme. Veldig betryggende å kunne ringe dem, og også evt komme inn om det skulle bli for gale.

Vil absolutt anbefale deg å få en ultralyd så snart som mulig. Håper inderlig det er helt uskyldig [emoji173]
Skulle det utvikle seg så ta kontakt med legevakt, evt føden. Jeg fikk direkte nummer til føden på sykehuset når jeg hadde en MA tidligere i vår og måtte ta cytotec hjemme. Veldig betryggende å kunne ringe dem, og også evt komme inn om det skulle bli for gale.

Men mitt inntrykk er at legevakten og føden ofte avviser kvinner så tidlig da det "ikke er noe å gjøre". Men jeg skal jammen kontakte dem om det skulle bli verre.
Tenker du jeg kontakter dem om smerte eller blødninger tar seg opp?

Men mitt inntrykk er at legevakten og føden ofte avviser kvinner så tidlig da det "ikke er noe å gjøre". Men jeg skal jammen kontakte dem om det skulle bli verre.
Tenker du jeg kontakter dem om smerte eller blødninger tar seg opp?

Jeg gjennomgikk dette når jeg var rundt 7 uker på vei. Det var ivf forsøk, med gyn som ga meg kontakt informasjon til føden. Føler det er veldig individuelt hvordan hver enkelt opplever å bli tatt i mot, har hørt begge deler fra familie/ venner som gjennomgikk det samme.
Men ta absolutt kontakt med legevakt om smerter/ blødninger tar seg opp ja. Du skal ikke måtte gjennomgå dette alene uten at medisinsk personell tar en vurdering. Og stå på ditt om de skulle gjøre seg vanskelige.

Jeg ble fryktelig dårlig med feber og oppkast. Fikk beskjed om å følge med om blødninger og åsmerter tok seg opp eller roet seg. Fikk også beskjed om å ta det helt med ro. Dro til legen for en hcg for å få bekreftet, men siden jeg ble så dårlig og det tok seg opp visste jeg det jo inni meg! Masse lykke til! Holder fingrene krysset for at alt er som det skal og at det er helt uskyldig ❤❤

Om det går galt, har det ingenting å gjøre med at du har vært syk. [emoji173]️ Det finnes folk med rusproblemer som faktisk får friske babyer (om enn påvirket av abstinenser og lignende) men de er jo i utgangspunktet friske. Dermed tror jeg ikke sykdom vil være utslagsgivende for at du skal miste[emoji254]

Jeg måtte til legevakt to ganger før de i det hele tatt ville henvise meg til gyn. Måtte deretter vente over 4 timer på sykehus før jeg i det hele tatt ble undersøkt. (Dette var mens jeg bare hadde svake blødninger)
Ville heller forsøkt å fremskynde timen du har hos gyn.
Det er i utgangspunktet ikke nødvendig å dra til legevakt ved mindre du tror helsa di er i fare ( det er hvertfall den holdningen de ofte har) altså ekstreme blødninger som ikke gir seg etter noen timer/ feber. Legevakt kan evt. Skaffe deg noe sterke smertestillende, men jeg ville ha ringt dem og spurt på forhånd, så slipper du å vente lenge. Vil også tro det kan være mulig for dem å gjøre en GU for å kunne si noe om livmorhalsen. Jeg synes det var best å være i ro når blødninger og smerter var på det verste. Rier og blødninger roet seg etter 5-6 timer hos meg.

Håper som sagt du slipper alt dette [emoji4][emoji173]️[emoji177][emoji170]

Tusen takk alle sammen[emoji173]

Murringen er tiltakende og blødningen har også økt noe. Kommer også svarte/mørkerøde klumper nå, så jeg regner rett og slett ikke med at dette er noe annet enn en sa[emoji22]

Er livredd hver gang jeg skal på toalettet for hva jeg skal finne. Dette er noe jeg aldri har opplevd før.

Jeg ringer legevakten i morgen å hører med dem. Er liksom midt i helga, så føler alt stopper litt opp.

Når det nå har gått slik det har, får jeg bare tenke at det i det minste er positivt at kroppen forhåpentligvis ordner opp selv..

Men dette er fælt og skummelt[emoji22][emoji22]

Huff, føler med deg [emoji173]️
Jeg opplevde også SA som skremmende.

Sender deg en stor klem[emoji173]️[emoji177][emoji173]️

Sender en klem[emoji173]️[emoji177]

Uff, nei og nei. Dette får ikke lov å skje :sorry:

Tusen takk dere <3
Jeg ringte legevakten, men som forventet ville ikke de ha meg inn. Jeg fikk bare se det an...
Nå har blødningene og smertene stoppet litt opp. Jeg blør fortsatt og kjenner det skjer ting, men det er forholdsvis uskyldig. Ser bare blod om jeg tørker meg og litt i toalettet. Jeg har enda ikke blødd nok til å ha støtt ut noe foster, det er jeg sikker på...
Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Bare sitte her å vente? Hvor lenge kan det gå før det tar seg skikkelig opp? Gruer meg sånn :(

Huff - dette var forferdelig trist å lese [emoji22][emoji22] sender deg en stor klem [emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp