Mistet gravidfølelsen...

Craver_vannmelon_igjen

Forelsket i forumet
Julegavene 2019
Jeg testet svak positiv 9dpo, og den ble sterkere og sterkere og i går kveld 11dpo fikk jeg til og med "1-2"på cb digital. Jeg har helt siden 8dpo følt et press nederst i magen og blitt kvalm allerede, for ikke snakke om hormonell. Jeg har og psykisk hatt på følelsen av at jeg var gravid. I ettermiddag forsvant alt sammen ... Jeg har ikke presset i magen, og jeg føler meg ikke lenger gravid. Er riktig nok bare 3+5, men nå er jeg både redd og fortvilet. Dette er et regnbuebarn fra klinikk i Danmark, så er ikke bare bare og prøve igjen neste måned heller..

Jeg testet svak positiv 9dpo, og den ble sterkere og sterkere og i går kveld 11dpo fikk jeg til og med "1-2"på cb digital. Jeg har helt siden 8dpo følt et press nederst i magen og blitt kvalm allerede, for ikke snakke om hormonell. Jeg har og psykisk hatt på følelsen av at jeg var gravid. I ettermiddag forsvant alt sammen ... Jeg har ikke presset i magen, og jeg føler meg ikke lenger gravid. Er riktig nok bare 3+5, men nå er jeg både redd og fortvilet. Dette er et regnbuebarn fra klinikk i Danmark, så er ikke bare bare og prøve igjen neste måned heller..

Kjære deg, forstår at du blir både redd og fortvilet :Heartred Jeg opplevde noe lignende, så jeg kan forstå følelsen du sitter med! Jeg fikk mange symptomer tidlig, inkludert kvalme, murringer osv. Så våknet jeg opp en dag og kjente ingenting av det her. Følte også på at «gravidfølelsen» var borte.. Ble veldig stresset og tok en ny test dagen etterpå, da hadde jeg gått fra 1-2 på digital til 2-3. To dager senere kom symptomene tilbake igjen, men de kommer og går. Har skjønt at det er veldig vanlig, men som førstegangsfødende uten erfaring så ble jeg veldig stresset. Har skjønt fra forumet her at det er helt normalt at symptomene kommer og går.
Er forresten 4+3 i dag!

Jeg håper virkelig at en ny graviditetstest vil vise at du fremdeles er gravid og jeg krysser fingrene for at alt går bra! :happy: Klem til deg!

Kjære deg, forstår at du blir både redd og fortvilet :Heartred Jeg opplevde noe lignende, så jeg kan forstå følelsen du sitter med! Jeg fikk mange symptomer tidlig, inkludert kvalme, murringer osv. Så våknet jeg opp en dag og kjente ingenting av det her. Følte oss på at «gravidfølelsen» var borte.. Ble veldig stresset og tok en ny test dagen etterpå, da hadde jeg gått fra 1-2 på digital til 2-3. To dager senere kom symptomene tilbake igjen, men de kommer og går. Har skjønt at det er veldig vanlig, men som førstegangsfødende uten erfaring så ble jeg veldig stresset. Har skjønt fra forumet her at det er helt normalt at symptomene kommer og går.

Jeg håper virkelig at en ny graviditetstest vil vise at du fremdeles er gravid og jeg krysser fingrene for at alt går bra! :happy: Klem til deg!
Tusen takk! Det håper jeg og. Nicket mitt er ganske misvisende, men får ikke til å endre det. Dette er mitt andre barn jeg prøver på, og jeg trodde det skulle bli mye lettere å ikke bekymre seg siden jeg allerede har en fra før, men jeg tok visst feil...

Tusen takk! Det håper jeg og. Nicket mitt er ganske misvisende, men får ikke til å endre det. Dette er mitt andre barn jeg prøver på, og jeg trodde det skulle bli mye lettere å ikke bekymre seg siden jeg allerede har en fra før, men jeg tok visst feil...

Det er helt naturlig at du bekymrer deg, uavhengig av om du har barn fra før eller ikke :Heartred Det er klart du føler på en redsel når symptomene forsvinner! Skal du ta en ny test etterhvert, evt. gå til lege og måle HCG der? Kanskje det kan hjelpe deg? :Heartpink

Det er helt naturlig at du bekymrer deg, uavhengig av om du har barn fra før eller ikke :Heartred Det er klart du føler på en redsel når symptomene forsvinner! Skal du ta en ny test etterhvert, evt. gå til lege og måle HCG der? Kanskje det kan hjelpe deg? :Heartpink
Tenkte å ta ny test i morgen. Hvis jeg tar den i dag er jeg redd den viser positiv pga hcg i blodet. Skal ta blodprøve over påske Takk for trøstende ord

Helt normalt at symptomene kan komme og gå litt og spesielt når man "bare" ikke kan prøve igjen neste måned gir det ekstra bekymringer. Men ønsker deg lykke til og håper bare kroppen spiller deg et puss.

Vondt å bekymre seg sånn ❤️ Men jeg tenker det er helt normalt at symptomene kommer og går. Og helt normalt å ikke føle seg gravid. Mitt forrige svangerskap mistet jeg alle symptomer og trodde det hadde gått galt, men alt gikk fint ☺️

Dersom du trykker på nicket ditt, og så velger kontakt detaljer kan du endre både nick og legge til en signatur

S
Det har jeg prøvd sikkert ti ganger nå, men ingenting virker
Send en melding til Tamara da.

Gravidsymptomer kan komme og gå spesielt den første tiden. Men skjønner deg godt, at det ikke er bare bare å forsøke på nytt. (Ivf her) krysser fingrene for sterkere test imorgen. Du har ingen blødninger?

Skjønner godt du er bekymra! Men det er helt normalt at symptomer kommer og går litt. Ikke alle har symptomer så tidlig.
Håper at symptomene kommer tilbake slik du får slappa av litt
Stor klem

S

Send en melding til Tamara da.

Gravidsymptomer kan komme og gå spesielt den første tiden. Men skjønner deg godt, at det ikke er bare bare å forsøke på nytt. (Ivf her) krysser fingrene for sterkere test imorgen. Du har ingen blødninger?
Jeg har sendt melding, og det er prøvd fikset, men det gikk ikke. Ingen blødning enda, men går på crinone, så ikke sikkert den kommer før jeg slutter med den

Back
Topp