Jeg testet svak positiv 9dpo, og den ble sterkere og sterkere og i går kveld 11dpo fikk jeg til og med "1-2"på cb digital. Jeg har helt siden 8dpo følt et press nederst i magen og blitt kvalm allerede, for ikke snakke om hormonell. Jeg har og psykisk hatt på følelsen av at jeg var gravid. I ettermiddag forsvant alt sammen ... Jeg har ikke presset i magen, og jeg føler meg ikke lenger gravid. Er riktig nok bare 3+5, men nå er jeg både redd og fortvilet. Dette er et regnbuebarn fra klinikk i Danmark, så er ikke bare bare og prøve igjen neste måned heller..
Jeg opplevde noe lignende, så jeg kan forstå følelsen du sitter med! Jeg fikk mange symptomer tidlig, inkludert kvalme, murringer osv. Så våknet jeg opp en dag og kjente ingenting av det her. Følte også på at «gravidfølelsen» var borte.. Ble veldig stresset og tok en ny test dagen etterpå, da hadde jeg gått fra 1-2 på digital til 2-3. To dager senere kom symptomene tilbake igjen, men de kommer og går. Har skjønt at det er veldig vanlig, men som førstegangsfødende uten erfaring så ble jeg veldig stresset. Har skjønt fra forumet her at det er helt normalt at symptomene kommer og går.
Klem til deg!