Mistet forlovelsesring?

MammaTilToSmå

Glad i forumet
Sambo har mistet forlovelsesringen sin igjen og vi har ikke funnet den enda. De er kjøpt på forlovelsesringer.no. Noen som vet om det går an å kjøpe bare en ring selv om de selges i par?

ORIGINAL: BareMammaBea

Sambo har mistet forlovelsesringen sin igjen og vi har ikke funnet den enda. De er kjøpt på forlovelsesringer.no. Noen som vet om det går an å kjøpe bare en ring selv om de selges i par?

Kanskje han bare burde gå uten siden det skjer igjen? [8D]

Sambo har også mistet sin IGJEN...finner den når snøen smelter som ifjor..[8D]

kansje vurdere å kjøpe MINDRE ring da?

Kanskje dere skal kjøpe et par da? I samme størrelse liksom. Så har dere en ekstra hvis det skjer enda en gang.

Vet ikke svaret på spørsmålet ditt.

Men jeg tror ikke jeg hadde brukt mere penger på forlovelsesringer når vi allerede hadde kjøpt ett par. Blir den mistet så er den borte.

Det går an å kjøpe bare en ring [:)]
Du kan få forsikring på ringen hos gullsmeden sånn at han får ny hvis det skulle skje igjen.
Min mann mistet gifteringen sin, ikke fordi han tok den av men pga den var blitt for stor.
Det er skikkelig kjipt! :( Fant den aldri igjen heller

ORIGINAL: Snø Englene

At han mister den betyr jo at han tar den av seg[&:]
Det ville ikke jeg vært fornøyd med.
kan jo miste den selv om man ikke tar den av da[8|]

min e litt for stor, så eg har den i smykke mitt, kanskje et godt råd til samboeren din??

heheh[8D] eg tar av meg ringen på jobb når eg lager mat [:)]

Fordi??! [8|]

det kan jo være at den har blitt for stor eller noe også da....og glidd av når han holder på med noe. har selv en litt for stor forlovelse ring, så når deg holder på med ting eller skal på jobb eller lignende så tar jeg den av slik at jeg skal vite hvor jeg har den. og ikke mister den mens jeg holder på med foreks klesvask på jobb eller lignende.

Back
Topp