Vi har jo hatt datakrasj på maskinen hjemme.... Hele harddisken var rett og slett kaputt.. Og HVOR MANGE GANGER har jeg ikke tenkt at jeg må få ryddet i bildene og brent dem over på cd.... Vræææææl! Heldigvis er det ikke alle, bare de siste mange månedene.... De første babybildene og slikt har jeg heldigvis... Og mange har jeg framkalt, men FY så mange bilder som er borte vekk... Så nå er jeg på leit etter bilder som er sendt på mail til bestemor og slikt!
Fy flate så surt.... [&o]
Fy flate så surt.... [&o]