Mistet bilder.....

Grete71

Forumet er livet
Vi har jo hatt datakrasj på maskinen hjemme.... Hele harddisken var rett og slett kaputt.. Og HVOR MANGE GANGER har jeg ikke tenkt at jeg må få ryddet i bildene og brent dem over på cd.... Vræææææl! Heldigvis er det ikke alle, bare de siste mange månedene.... De første babybildene og slikt har jeg heldigvis... Og mange har jeg framkalt, men FY så mange bilder som er borte vekk... Så nå er jeg på leit etter bilder som er sendt på mail til bestemor og slikt!
 
Fy flate så surt.... [&o]
 
Ja det er jo egentlig ikke noe krise, sånn sett. "Alle" har jo bilder av ham liggende... [:D] Og de aller viktigste er jo når han var bitteliten... [:D]
 
Kan godt si at jeg har lært nå... Men er det ikke typisk??? Har tenkt fleeeeere ganger at nå MÅ jeg gjøre det, men neida... Tror jeg skal investere i sånn "dings" - en slags bærbar harddisk eller noe, som alle datafolka har. [8D]
 
Back
Topp