glamaria
Gift med forumet
I løpet av helgen har jeg mistet alle symptomer på graviditeten, har prøvd å ikke tenke på det men etter at vi hadde en MA i høst så er jeg så obs på disse symptomene. Heldigvis hadde jeg enda vondt i puppene, frem til i går kveld. Når jeg våknet i morgen i halv seks tiden hadde jeg INGEN symptomer, ikke vondt i puppene en gang..... [:(]Var heeeeeeeelt sikker på at nå var alt håp ute og innstilte meg på at jeg måtte gjennom abortprosessen igjen. Jeg ringte sykehuset og fikk tak i vakthavende gynekolog (kl 06, stakkars dame). Forklarte at jeg hadde mistet alle symptomer og at jeg hadde en MA sist vi var gravid. Hun slapp meg heldigvis inn og etter 1 time lå jeg på ultralydbenken. Litt kjipt å bli undersøkt av en av gynekologene som jeg jobber med selv, meeeeeen det var verdt det. Var 99% sikker på at alt håp var ute, turte så vidt å se på skjermen.. Så finner hun skatten vår og jammen er det ikke noe som flimrer på skjermen. HJERTET SLÅR!!! [:-] Jeg fikk helt sjokk, hadde innstilt meg på at spiren var død, men jommen er den enda inni der og hjertet dundrer og slår, alt ser fint ut. Hun mener til og med at jeg er 5 dager lengre enn jeg trodde. Jeg er helt forelska! Første gang jeg har hatt en positiv ultralydopplevelse, helt fantastisk