Mistet alle symptomer

Sommarfugl

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Er ca 9+4 i dag og de siste dagene har alle symptomer forduftet. Er ikkje lenger utslått av trøtthet, ingen ømme bryster, ingenting som gir meg det minste tegn på at her er noe på gang. Trappa var forsåvidt tung i dag og, men det har gjerne like mykje med lite aktivitet i det siste og derav dalende kondis..
Flere som har opplevd dette? Er det grunn til bekymring?

Samme her, har vært trøtt og kvalm, og det er borte. Kanskje ikl trøttheten, det går vel litt opp og ned. Tror ikke egentlig det er grunn til bekymring, men tenker jo litt på det.

Helt vanlig i den tiden. Bare å nyte det, og ikke bekymre seg. :) Her ble jeg gradvis i bedre form fra uke 9 og utover, kvalmen forsvant nesten helt (hatt et par dager hvor jeg har vært sliten hvor jeg da i tillegg har blitt kvalm).

Samme her, vært endel bekymret men etter å ha googlet meg ihjel har jeg kommet frem til at det er helt normalt rundt denne tiden :)

Samme skjedde her ila uke 8, alt så fortsatt bra ut på UL 10+1 :Heartred

Så godt å høyre!
Då kryssar eg fingrane for at alt er som det skal. Kan liksom ikkje bestille ul fleire gangar i veka for å sjekke at alt er bra heller.. Eg håpar spiren klorar seg fast vidare og at det snart går an å kjenne at det er liv :Heartred (Ja, for då startar jo nye bekymringar - er det liv her? Lenge sidan eg har kjent noko? Drikk kaldt vatn. Drikk saft... :dontknow:love017 :bounce )

Hei, Hadde samme opplevelse som deg forrige uke. Fra skikkelig ømme bryst, kvalme om morgenen og kvelden til plutselig ingenting. Jeg var helt sikker på at det hadde gått galt, etter en MA tidligere i år. Ei snill jordmor tok meg på ultralyd samme dag, og der var det ett hjerte som banket og bevegelse. Jeg er 9+0 i dag :happy:

Back
Topp