Mistet alle symptomer i uke 8-9, normalt?

Skjønner godt hvordan du har det. Jeg hadde lenge ingen symptomer, men etter at jeg skrev innlegget hadde jeg plutselig en dag der jeg var skikkelig kvalm og kastet opp 1 gang, etter det var det helt borte. Neste gang hadde jeg litt ømme pupper på morgenen, så kjente jeg ikke det lenger. Jeg må bare tenke jeg er heldig som har det så bra under graviditeten. Skal på ultralyd om 2 uker. Skal fortelle dere da om det er liv eller ikke.;):wideyed:

Du har nok helt rett :happy: Har vært kvalm ca tre dager forrige helg og kastet opp en gang, og det var etter jeg hadde drukket kaffe. Så leste jeg at det var lurt å kutte koffein. Etter det har jeg ikke rørt koffein, og i tillegg sovet godt om nettene. Kan jo være tilfeldig, men har jo vært fin i formen etter det :) Jeg var på TUL 7+0 og alt så fint ut. Men det var jo rundt der jeg var kvalm og.

Krysser fingrene for at begge babyene har det fint :dummy:

Var på svangerskapskontroll i dag og fikk høre hjertelyd. Så nå kan jeg slappe litt mer av mtp. MA og nyte en fin svangerskap hittil :happy093

Jeg er straks 10 uker, har vært kvalm 24/7 siden uke 5, men idag har det faktisk letta litt. Kommer litt i bølger enda, men mye bedre nå enn forrige uke. Normalt? Blir litt engstelig. Selv om det er utrolig deilig :p

Jeg er straks 10 uker, har vært kvalm 24/7 siden uke 5, men idag har det faktisk letta litt. Kommer litt i bølger enda, men mye bedre nå enn forrige uke. Normalt? Blir litt engstelig. Selv om det er utrolig deilig :p
Skjønner du er engstelig, det var jeg og. Men har lært at symptomer ikke sier noe om barnet lever eller ikke. Hadde null symptomer, men jammen var det liv og voksende baby :happy: Jeg mistet symptomer i uke 8-9. Veldig tidlig syns jeg, men alt var bra på ultralyd i går.:)

Jeg mistet også alle symptomer i uke 8-9. forrige uke var jeg på TUL og alt er bra. I morgen er jeg 13 uker:Heartred

Så godt å høre ❤️

Back
Topp