Mistet all lyst

Grønnkommode

Betatt av forumet
Vi har to barn. Ei på to år, og ei på 4mnd.
Vi har enda ikke hatt sex siden hun minste ble født. Jeg har rett og slett mistet all lyst. Bare tanken på det gjør meg litt uvel.
Etter at vi fikk barn så føler jeg at kroppen er til nettopp det, lage barn og ikke noe mer. Jeg følte det ikke sånn før, så hvorfor synes jeg sex er så ekkelt nå?

Jeg og mannen min har heller ikke tatt så mye på hverandre. Det blir med et nattakyss og kanskje en klem. Vi sitter i hver vår ende i sofaen og ligger ikke inntil hverandre i senga.

Jeg elsker mannen min utrolig høyt, og jeg synes det er veldig leit at det har blitt sånn. Men jeg klarer ikke å "snu trenden" :(

Er dette normalt etter at man har fått barn?

(Jeg er en gammel bruker, men følte ikke for å bruke mitt vanlige kallenavn til dette. Synes det er litt pinlig) :(

Her følte jeg det likt som deg, bare at jeg var redd i tilegg siden jeg revnet mye under fødselen. Og lysten var helt vekke! Prøvde etter 6 mnd bare fordi jeg følte at jeg måtte. Men det ble jo bare mislykket. Så bestemte vi oss bare for at vi ikke skulle prøve før jeg følte meg klar. Akkurat der og da føltes det jo ut som om jeg aldri ble det. Men! Så begynte lille jenta å sove mer, energien kom litt mer, hun trengte meg mindre +++.. Og plutselig var lysten der igjen!
Og nå 1,5 år etter fødselen er både lysten og sexen bedre enn noen gang

Mitt råd er å ikke stresse med det, for da blir det IKKE bedre! Også er det viktig etterhvert å sette av tid til en date for deg og mannen. Det hjelper også på å finne igjen de rette følelsene! Og bare ligge å kose...

Håper virkelig at mine råd kan hjelpe deg, for det er ikke kjekt å føle det slik som du har det nå.. Masse lykke til!

Mannen min er ihvertfall snill og ikke maser på meg. Tror egentlig at han har gitt opp hele greia :-/
Han tør aldri prøve seg heller, for han har jo bare fått nei i over et halvt år.

Vi har blitt enige om å gå på date og spise god mat ute snart. Så da kan det jo hende at det hjelper på litt..

min sexlyst kom tilbake når mensen kom tilbake (7mnd etter). synes det er veldig logisk da det ikke er "noe vits i" fra naturens side å ha sex når man ikke er fruktbar...

jeg vil råde deg til å begynne med kos. har du varme følelser for mannen din så sett deg inntil han i sofaen, gi han et kyss i nakken når du går forbi ham, holdt rundt ham på kvelden i sengen e.l. Bare fortell at du føler deg ikke helt klar for sex enda, men ønsker å få litt mer nærhet så det kanskje kommer etterhvert:)

Back
Topp