Mister

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Begynte å blø i går. Var da 7+5, trodde jeg var over den første kneika, men det her ser ikke bra ut. Temmelig vondt og blanding av gammelt og friskt blod. Håpet brister og det er vel bare å innse at det blir fryse innsett om ikke alt for lenge... Skulle satt ned de styggeste glosene jeg kan, for det er bare det som ruller i hodet nå.

Uff, dette høres ikke bra ut :(! Kanskje du skulle få tatt to hcg-prøver den kommende uken? Slik at du er helt sikker? Det hender jo faktisk at man får blødninger og at spiren likevel klarer seg, men dette kjenner du best på selv. Sender deg en stor klem og håper det går bra selv om du ikke har troen på det akkurat nå :Heartpink.

Var en SA, skal til ul i morra tidlig for å se om alt er ute.

Heldigvis så har livmoren min ordnet opp selv så jeg slipper å gjøre noe mer i forhold til det her....annet enn å komme over det. Ble så godt behandlet av sykepleier på Ahus, kred til dem!

Så bra.. Kanskje du kommer fortere igang med nytt forsøk.. Nu vet du at du kan bli gravid og håper neste runde holder hele veien ut..
Ja, det er godt å vite. Må nok ha en mens i mellom før de starter opp fryseforsøk. Hadde håpet på fra første mens, men nei...

Trist å lese at du har mistet ❤ Men så bra at kroppen har ordnet opp selv. Så skal du nok se at spiren klorer seg fast neste gang;) Nå har du fått bevist at du KAN bli gravid, og det er jo en liten seier i seg selv oppi alt det triste. Sender deg en stoooor klem ❤

Heldigvis så har livmoren min ordnet opp selv så jeg slipper å gjøre noe mer i forhold til det her....annet enn å komme over det. Ble så godt behandlet av sykepleier på Ahus, kred til dem!
Heldig du at kroppen har ryddet opp selv alt. Blør fremdeles etter tablettene jeg fikk forrige uke.
Vi kal nok klare det igjen du og jeg!! Vi kan bli gravide og skal gå det til snart igjen!!!

Back
Topp