Mister symptom

Håpefull10

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Andre som mistet kvalmen/oppkast eller andre symptom i uke 7-8 der det ikke var SA/MA? Blir så stresset av dette... :arghh:
 
Ikke noe særlig kvalme å snakke om her nå, sist var jeg kvalm til uke 14...
 
Andre som mistet kvalmen/oppkast eller andre symptom i uke 7-8 der det ikke var SA/MA? Blir så stresset av dette... :arghh:
Selv om du ikke har like sterke symptomer på graviditet nå som du hadde tidligere, betyr ikke det nødvendigvis SA/MA. Jeg vet at det er lett å tenke sånn, hadde nok tenkt det samme selv, men prøv å tenk positive tanker. Jeg var ferdig med kvalmen i ca. uke 8 i forrige svangerskap, og jenta er 1 1/2 år nå :happy: Da hadde kvalmen pågått i 2-3 uker litt til og fra.
 
Har også mistet kvalmen etter 2 uker med konstant småkvalme. Er i uke 9+6. Godt å høre det ikke trenger å bety at noe er galt
 
Åå. Jeg blir forhåpningsfull når jeg leser om kvalme som forsvinner om bare noen uker lengre enn jeg er på vei. Håper jeg også blir kvitt kvalmen snart. Er 7+6 nå. I forrige svangerskap ga alle symptomer seg (var ikke kvalm da) seg i løpet av uke 10. Det gikk bra :)
 
9+5 her. Jeg har vært litt bekymret siden jeg har mistet de fleste symptomene bortsett fra ømme bryster den siste uka. I dag våkna jeg med et brak da jeg måtte løpe på do og spy på morrakvisten! Slitsomt da det sto på men også litt betryggende å kjenne at det fortsatt foregår noe der inne. Jeg har inntrykk av at mange har symptomer som kommer og går, så jeg tror det vi opplever er ganske normalt :)
 
Selv om du ikke har like sterke symptomer på graviditet nå som du hadde tidligere, betyr ikke det nødvendigvis SA/MA. Jeg vet at det er lett å tenke sånn, hadde nok tenkt det samme selv, men prøv å tenk positive tanker. Jeg var ferdig med kvalmen i ca. uke 8 i forrige svangerskap, og jenta er 1 1/2 år nå :happy: Da hadde kvalmen pågått i 2-3 uker litt til og fra.

takk for svar! Jeg hadde ikke en dag med kvalme i forrige svangerskap. Har ømme bryst, og litt kvalm i dag tidlig. Men ingenting i forhold til de siste tre ukene :facepalm:
 
9+5 her. Jeg har vært litt bekymret siden jeg har mistet de fleste symptomene bortsett fra ømme bryster den siste uka. I dag våkna jeg med et brak da jeg måtte løpe på do og spy på morrakvisten! Slitsomt da det sto på men også litt betryggende å kjenne at det fortsatt foregår noe der inne. Jeg har inntrykk av at mange har symptomer som kommer og går, så jeg tror det vi opplever er ganske normalt :)

Takk for svar! Dette var utrolig betryggende å høre... satser på det bare er noen dager med «fri», og at symptomene kommer igjen i noen uker. Skal heldigvis på ul neste uke!
 
Back
Topp