Andre som mistet kvalmen/oppkast eller andre symptom i uke 7-8 der det ikke var SA/MA? Blir så stresset av dette...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om du ikke har like sterke symptomer på graviditet nå som du hadde tidligere, betyr ikke det nødvendigvis SA/MA. Jeg vet at det er lett å tenke sånn, hadde nok tenkt det samme selv, men prøv å tenk positive tanker. Jeg var ferdig med kvalmen i ca. uke 8 i forrige svangerskap, og jenta er 1 1/2 år nå Da hadde kvalmen pågått i 2-3 uker litt til og fra.Andre som mistet kvalmen/oppkast eller andre symptom i uke 7-8 der det ikke var SA/MA? Blir så stresset av dette...
Selv om du ikke har like sterke symptomer på graviditet nå som du hadde tidligere, betyr ikke det nødvendigvis SA/MA. Jeg vet at det er lett å tenke sånn, hadde nok tenkt det samme selv, men prøv å tenk positive tanker. Jeg var ferdig med kvalmen i ca. uke 8 i forrige svangerskap, og jenta er 1 1/2 år nå Da hadde kvalmen pågått i 2-3 uker litt til og fra.
Har også mistet kvalmen etter 2 uker med konstant småkvalme. Er i uke 9+6. Godt å høre det ikke trenger å bety at noe er galt
9+5 her. Jeg har vært litt bekymret siden jeg har mistet de fleste symptomene bortsett fra ømme bryster den siste uka. I dag våkna jeg med et brak da jeg måtte løpe på do og spy på morrakvisten! Slitsomt da det sto på men også litt betryggende å kjenne at det fortsatt foregår noe der inne. Jeg har inntrykk av at mange har symptomer som kommer og går, så jeg tror det vi opplever er ganske normalt