Mister mye hår!!

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Flere her som mister mye hår?? Jeg mister så mye at det er helt tragisk.. får tårer i øynene av det :-( Jeg mistet mye etter MA i høst og nå er jeg i gang igjen.. Hvis jeg skal miste like mye etter fødselen i tillegg, kommer jeg til å ende opp uten hår ;-( Uff.. *klagesyte*

Så rart, trodde det var vanlig å miste mindre hår når man var gravid. Mista en del etter fødsel da, fikk pannelugg etter noen mnd når det vokste ut igjen:p

Trodde jeg og.. men har googlet og ser at det er mange som mister under svangerskapet også.. :-( Er redd jeg får hårtapet etter fødselen også, slik jeg gjorde med førstemann.. Heldigvis har tykt hår, men det begynner å bli ganske tynt og flisete nå..

Jeg har ikke merket at jeg mister noe særlig hår, men har hørt at håret kan forandre seg en del i perioden med graviditet/fødsel. Jeg er spent på om jeg merker noen forandring!

Jeg føler med dere som opplever at håret blir tynt, men håper at det ordner seg og blir nydelig når hormonene balanserer seg igjen!

Trodde jeg og.. men har googlet og ser at det er mange som mister under svangerskapet også.. :-( Er redd jeg får hårtapet etter fødselen også, slik jeg gjorde med førstemann.. Heldigvis har tykt hår, men det begynner å bli ganske tynt og flisete nå..
Så kjedelig:( håper det gir seg snart! Godt at du har litt hår å gå på da:) hehe. Jeg klipte håret til skulderlengde da jeg begynte å miste sist, fordi alle flokene gjorde jo så jeg mista mer når jeg kjemmet de ut..

Det kan være "bare" at du har fått i deg for lite av vitaminer og slikt de siste mnd. Du kan jo ringe legen å høre om å få tatt blodprøver å sjekka om det er noen stoffer du har mangel på ? :)

Jeg mister mye hår!! Har mistet mye hår før graviditeten pga medisiner...
Jeg ender vel opp som skallet! :(

Jeg syns også at jeg mister mere hår nå enn før jeg ble gravid! :o hver gang jeg dusjer eller børster håret er jeg overrasket over at jeg enda har hår igjen på hodet :p

Mister ikke ennå, men gruer meg intenst til å miste hår etter fødselen. Jeg har i utgangspunktet veldig tynt hår :(

Mister ikke så mye, men kommer mest sannsynlig å miste masse når ammingen begynner.. Gjorde det sist, var heeelt grusomt:p

Det var ei i barselgruppa mi sist som hadde mistet uendelig mye hår under svangerskapet. Hun hadde heldigvis mye og tjukt hår men det var lett å se det håret som vokste ut igjen.
Ikke så mye å gjøre noe med tror jeg.
Du får få tak i noe kult å sette på hodet. Jeg mistet masse etter fødselen, og har heldigvis masse å ta av....

Klem

Takk for svar alle sammen. Jeg har sjekket vitaminer og slikt hos legen og fikk beskjed om at alt så bra ut på blodprøvene.. men ikke vet jeg :-) Jeg vet det bare er noe jeg må gjennom, men er bare så uendelig kjipt når det står på! Heldigvis har jeg mye å ta av, så det går nok bra :-)

Jeg har alltid mistet mye hår mens jeg går gravid, og denne gangen er intet unntak! Men jeg er litt motsatt av andre, for mister mye mindre mens jeg ammer!

Mister ikke noe særlig nå, men under amming og jeeezz!! Ser ut som parykker som ligger bortover gulvet!!

Føler med dere som mister mye hår både nå og under amming.
Får håpe det roer seg for de av dere som opplever det.

Anser meg selv som heldig da jeg ikke har opplevd og miste noe hår i det hele tatt.

Back
Topp