Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ho får nan etter ho har spist puppen tom. Jeg har ikke nok til den lille storspiseren min. Så hun får i seg sånn at hun blir mett hvertfall å jeg legger henne til heletiden når hun er våken. Ho blir kjempe frustrert når det ikke kommer så mye som hun vil haVirker hun utilpass og sulten? Legg henne til puppen så ofte hun vil, og husk at babyen får sugd mye mer av puppen enn du får pumpa. Alltid gi mat først, og pumpe etterpå. Selv om drt ikk kommer mye etter måltid så får du igang produksjon. Akkurat som i økedøyn. Prøv ammete. Finnes også nesespray![]()
Jeg får høre med legen vist det ikke tar seg opp igjen snartJeg fikk Syntocinon nesespray for og hjelpe utdrivningen av legen og etter at jeg hadde brukt den en dag så fikk jeg plutselig mere melk..Trodde den bare var for utdrivningen, men det er jo verdt et forsøk
Edit: Ser nå at jeg var på feil forum, men lar svaret mitt stå likevel jeg![]()
Ho våkner selv hver 2 time for å få mat, så føler det kan bli litt mye å vekke henne utenom det. Siden ho blei født så "dyttet" de i henne mat på sykehuset hver 3 time ( Pga de måtte sjekke blodsukkeret) så hun har er ekstrem stor appetitt nå. I tillegg til å ligge lenge å ta pupp så spiser hun nesten opp 100ml med nan etter ammingen.Jeg så du skrev at du la henne til brystet hver gang hun er våken! Men vekker du henne hvis hun sover og da?det kan du jo og gjøre!
Gutten min sov gjennom hele dagen de første to ukene. Så han måtte jeg vekke og mate hver 3 time!
-- tasting fra mobil --
Sniker ... Jeg fikk sånn nesespray på helsestasjonen herJeg får høre med legen vist det ikke tar seg opp igjen snarttusen takk får råd
![]()
Ej fikk ikke i gang melka før Mille va nesten ei vike gammel, men så prøvde Ej ammate, kjøpt på apoteke, den funka så bere d, å så selvfølgelig slappe av å ikke stressemasse lykke til
[/quotedigga
ga du mme i mellomtiden da? jeg har foreløpig altfor lite melk og må gi mme i tillegg, til produksjonen er kommet ordentlig I gang noe som plutselig resulterer i at han nå ikke vil ta pupp i de hele tatt.... Syns det er skikkelig trist.