mister melken min..

valentinesbaby

Gift med forumet
hmm, ser ut som at jeg ikke har nok melk til lillemor... begynte å gi henne mme en gang for dagen i tillegg til morsmelk for halvannen uke siden... også bare ballet det på seg... igår fikk hun alle måltidene med mme...

har prøvd alt for å beholde melken, men er nok ikke så lett når jeg er i jobb som sykepleier.. uregelmessige pumpinger og mye stress..   så nå sitter jeg her med litt dårlig samvittighet...men jeg orker rett og slett ikke pumpe meg i tide og utide og kun få ut nok til to måltider i døgnet..

Har lett for at de foretrekker flaske når de først får smaken på den.....opplevde d samme[&:] Gjør det du selv føles best og ikke sitt og dynk deg selv i dårlig samvittighet...du er den beste mamman for ditt barn uansett om du ammer eller ikke!!!!!! Slapp heller av og nyt den lille vakre skapningen du har skapt[:D]

Synst du har vert flink som har klart å gi ho mm såpass lenge eg, med tanke på at du jobber i tillegg.
Så all ære til deg![;)] Ikkje ha dårlig samvittighet!

Ikke noe nederlag å gå over til mme... Pumpa og styra i 3 mnd jeg, og jammen ser det ikke ut til at lille gutt her hjemme koser seg like mye med mme på flaske[:D]

Og det virker jo som det er flere som liker mme på flaske[;)]

ORIGINAL: Munemor

Synst du har vert flink som har klart å gi ho mm såpass lenge eg, med tanke på at du jobber i tillegg.
Så all ære til deg![;)] Ikkje ha dårlig samvittighet!

som eg skulle sagt det sjøl!!!!

*stoooooor klem!*

hjalp godt på å lese svarene deres ... får vel bare innse at meleken er vekke og at jeg var heldig så hadde den såpass. Ser ut som om det er akkurat det samme for Aurora hvor melken kommer fra så lenge den kommer...

takk jenter!!!

Back
Topp