mister melka?

McQeen

Gift med forumet
Di to siste dagene så har jeg hat så lite melk[:(] Er så redd for å miste den for jeg vil amme vertfall noen mnd til.
Vett at det kan variere på hvor mye melk enn har fra dag til dag men synest ikke det tar seg opp her....vil ha melk....noen råd for å øke produksjonen??

Hei.

La minsten suge og suge.. Eller eventuelt pumpe deg... Drikk masse vann. det er de rådene jeg kan komme med.

Hvorfor tror du at du har lite melk??

Lykke til [:)]

Håper at produksjonen tar seg opp.

Har sett en tråd på generell fra monicola om øking..  Man drikker mye, ammer ofte og pumper eller håndmelker ofte i tillegg... Kanskje den ligger på viktige tråder på generelt? Eller du kan spørre henne.  Så en ammevideo fra helsestasjonen.  Varme omslag før man pumper skulle hjelpe.. Man kan håndmelke i dusjen, det skal stimulere...  Man får også *økt* produksjon etter aktivitet....
De har en nesespray som kan brukes om melken sitter langt inne, men tror legen må skrive det ut. Eller HS, du kan sikkert spørre...  Har hørt den funker utrolig bra for enkelte..

Har ikke babyen økedager selv?  Det går bra å vekke babyen for å amme (mat er jo det beste babyen vet).
Håper det var til litt hjelp....

ORIGINAL: schnuppa

Hei.

La minsten suge og suge.. Eller eventuelt pumpe deg... Drikk masse vann. det er de rådene jeg kan komme med.

Minsten roer seg liksom ikke skikkeligt med puppen...spiser litt å fem min etter måltide så er han så urolig å vil ha mer....derfor tror jeg at det er lite melk[:(]

ORIGINAL: susidusi

ORIGINAL: schnuppa

Hei.

Minsten roer seg liksom ikke skikkeligt med puppen...spiser litt å fem min etter måltide så er han så urolig å vil ha mer....derfor tror jeg at det er lite melk[:(]

Min og er sånn. La han bare puppe og suge mer så øker du produksjonen. Og sover han hele natta gjennom vil jeg råde deg til å vekke han å amme. Da vil du få en jevn og god produksjon... [:)]

Jeg fikk beskjed på Helsestasjonen om at man mister Ikkje bare melka.... Men mange mødre er redde for det, At di har for lite...
Det kan joh være at babyen din har økedag, Og at brystene dine Ikkje har klart og øke enda...
Tips for og øke produksjonen:
- Pump Deg...
- Drikk te, Både Amme te og vanlig Te...
-Drikk mye, Jeg fikk beskjed om minst 3 Liter hver dag...
-Vær uthvilt...

Lykke Til.... [:D]

Back
Topp