Mister jeg?

Christine_s

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Skulle ta en digital som lå liggende, der stod det ikke gravid. Betyr det at det ikke er noe liv der og jeg antageligvis har en MA til?:(
 
Det var leit. Jeg vet dessverre ikke, men skjønner jo bekymringen din veldig godt. Håper ikke det er tilfelle. Bør du få deg en hastetime hos legen i dag?
 
Tok du den på morgenen? Er mest sikker da, vis du gjorde det ville jeg dratt til legen for å få tatt blodprøve å sett at det stemte :( håper for din del det er en feil, men de skal være ganske sikre :(
 
Det var leit. Jeg vet dessverre ikke, men skjønner jo bekymringen din veldig godt. Håper ikke det er tilfelle. Bør du få deg en hastetime hos legen i dag?
Kjøper en test på vei hjem, så får se hva den viser da, ellers blir det vel legetime:(
 
Tok du den på morgenen? Er mest sikker da, vis du gjorde det ville jeg dratt til legen for å få tatt blodprøve å sett at det stemte :( håper for din del det er en feil, men de skal være ganske sikre :(
Tok på morgenen ja. Prøver meg på en digital når jeg kommer hjem også, så får jeg vel bestille legetime etter det hvis den også er negativ:(
 
Huff, så skremmende :/ Skal krysse fingrene for deg i hele dag <3
 
Nei, huff altså! :( Krysser fingrene for deg <3
 
Åh, nei, så trist :( Det høres unektelig ikke så bra ut. Sender deg en stor klem <3
 
Så trist :( Stor klem til deg. Ta vare på deg selv.
 
Back
Topp