Mister jeg? :(

Hemmeligem

Flørter med forumet
Er litt usikker men mener selv jeg er 4+3 i dag! Testet positivt på lørdag med CB digital! Og har hatt tydelige streker på billigstrimler før det. Mandag testet jeg igjen med CB digital og fikk igjen gravid 1-2 uker! I dag når jeg våknet hadde jeg pittelitt lys lys brun utflod i trusa! Det kom ingenting på papiret og det har ikke komt noe mer senere!

Men panisk som jeg er løp jeg på apoteket og kjøpte tester! Dum som jeg er. Testet når jeg kom hjem med vanelig CB og den ble skikkelig svak :( har aldri testet med de før, men den burde vel vise sterkere nå? Nå skal det sies at jeg hadde tisset bare 15 minutter før jeg tok den, så det var ikke akkurat oppsamlet urin! Men likevel :( så fortvilet :'(

Trenger ikke være veldig sterk på 4+3.
Min var vel ikke veldig sterk før 5+0. Og med tanke på at du nettopp hadde tisset, så kan det nok være årsak til enda litt svakere ;)

Jeg også har hatt brun utflod:) i en uke nå.. Og det går foreløpig veldig bra:):) så trenger ikke være farlig!

Ta en ny test etter at du har holdt deg en stund:) og jeg tester ikke sterke strimler før jeg var i uke 5 som jeg er i nå:):)

Tusen takk begge to men jeg tror løpet er kjørt desverre :( tok enda en test og de er så svake at jeg nesten ikke ser streken, og jeg spotter enda! Mørkere nå :( ingen smerter enda men de kommer vel :(

Jeg hadde virkelig håpt dette skulle gå veien :( ulykkelig!

Tusen takk begge to men jeg tror løpet er kjørt desverre :( tok enda en test og de er så svake at jeg nesten ikke ser streken, og jeg spotter enda! Mørkere nå :( ingen smerter enda men de kommer vel :(

Jeg hadde virkelig håpt dette skulle gå veien :( ulykkelig!

Så trist :(
Du kan jo ta en tur til legen for å sjekke hcg nivå og da. Da vil de sjekke stigningen :)

Hvis jeg ser på testen som jeg tok dagen for IKM, så kan en nesten ikke se krysset. Men har slått ut digitalt 2 ganger, fremdeles ingen mens så går utfra jeg fremdeles er gravid.

Anbefaler å kjøpe ny test, og teste på morgenurin. Hvertfall siden du er ca 4+3. Hvis du ikke klarer å vente på morgen urin, bør du vente hvertfall 5 timer før du tester. Er noe med konsentrasjonen av urin og hcg nivå.

Håper det ordner seg for deg!

Uffda :( Sender deg en god klem og håper på det beste.

Off da.. trist!

Back
Topp