Hemmeligem
Flørter med forumet
Er litt usikker men mener selv jeg er 4+3 i dag! Testet positivt på lørdag med CB digital! Og har hatt tydelige streker på billigstrimler før det. Mandag testet jeg igjen med CB digital og fikk igjen gravid 1-2 uker! I dag når jeg våknet hadde jeg pittelitt lys lys brun utflod i trusa! Det kom ingenting på papiret og det har ikke komt noe mer senere!
Men panisk som jeg er løp jeg på apoteket og kjøpte tester! Dum som jeg er. Testet når jeg kom hjem med vanelig CB og den ble skikkelig svak har aldri testet med de før, men den burde vel vise sterkere nå? Nå skal det sies at jeg hadde tisset bare 15 minutter før jeg tok den, så det var ikke akkurat oppsamlet urin! Men likevel så fortvilet :'(
Men panisk som jeg er løp jeg på apoteket og kjøpte tester! Dum som jeg er. Testet når jeg kom hjem med vanelig CB og den ble skikkelig svak har aldri testet med de før, men den burde vel vise sterkere nå? Nå skal det sies at jeg hadde tisset bare 15 minutter før jeg tok den, så det var ikke akkurat oppsamlet urin! Men likevel så fortvilet :'(