Mister jeg igjen? :(

Nei første ma viste ul at plommesekken var stor men hjertet slo. Så ble ikke tatt hcg da.

Ma Nr. 2 viste et hjerte som slo litt svakt. Da ble det tatt hcg.

2 ma på 6 mnd, så satser på alle gode ting er 3 her :)
 
Nei første ma viste ul at plommesekken var stor men hjertet slo. Så ble ikke tatt hcg da.

Ma Nr. 2 viste et hjerte som slo litt svakt. Da ble det tatt hcg.

2 ma på 6 mnd, så satser på alle gode ting er 3 her :)
Huff, min historie høres ut som en kopi av din historie:( Håper likhetene stopper nå og at min nr 2 overlever!
Har du fått noe utredning eller noe siden du har hatt to ganske like MAer? Jeg tenker å forsøke å forlange noen prøver dersom jeg har en MA til som skjer på nøyaktig samme måte i nøyaktig samme uke begge gangene..men er redd legene ikke vil høre på meg, og at jeg tvinges til å gå gjennom det en tredje gang isåfall for å få hjelp:(
Men vi får prøve å ikke ta sorgene på forskudd! Krysser fingrene for at vi begge slipper å oppleve flere MA! Imponert over deg som virkelig klarer å ha troa tredje svangerskapet med to MAer bak deg.. Må prøve å tenke positivt jeg også! Det kan jo fortsatt være tilfeldig at dette skjer oss, og at kroppen fint klarer å bære frem et barn i 9mnd:)
 
Ikke ta noen sorger på forskrudd uansett ! Prøv så godt du kan å tenke positivt !!

Egentlig trodde jeg ikke jeg skulle få noe hjelp siden det sies at man må miste 3 ganger før man får hjelp.
Men da jeg var hos legen tidliger i uka. Så ringte han inn til gynekologisk avdeling på sykehuset mens jeg satt der. Han forklarte historien min og at jeg har et barn.

Med tanke på at jeg er ung og har et barn så ville de ha meg inn til oppfølging. Så venter på brev ang ultralyd om 1-2-3 uker. Og så skulle jeg igjen få en ul et par uker etter det igjen.

Jeg skulle også være sykemeldt fremover og ringe legen om jeg følte for å snakke o.l.


Men om man mister så mister man. Da er det ikke så mye å gjøre med det uansett...

Jeg pleier å tenke at: det er bedre å miste 2ganger enn å ha 2 barn i rullestol. Og skulle det gå galt så er det bare å prøve igjen.
Jeg syntes 1 gang var verst for jeg trodde aldri noe slikt kunne skje meg. 2 gangen er du på en måte litt mer forberedt, men selvfølgelig veldig trist uansett.

Og så husker jeg at jeg har lest og hørt mange ganger at: mister man 1 gang er man uheldig. Mister man 2 ganger er man ekstra uheldig. Det er veldig få som har ma flere ganger.

DETTE går bra ! :)
 
Back
Topp