Mister hår...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Ja, vet det er vanlig. ;) Men det har begynt nå, tre måneder etter fødsel. :P Er DET vanlig? Husker ikke fra sist...

Mister tonnevis av hår :o Frøkna har alltid masse lange hår på seg stakkars! Spesielt i mellom fingrene :p

Jeg begynte ganske raskt etter fødselen, men det gav seg når jeg startet med multivitaminer. Håper ikke det kommer tilbake!

Ikke startet her ennå. Sist gang startet det etter 5-6 måneder. Håret har ennå ikke vokst helt ut igjen fra sist gang. Gleder meg ikke til ny runde med småhår overalt! Umulig å få til en normal frisyre,

Det er vel mest vanlig etter fødsel. Jeg røyta imidlertid i begynnelsen av graviditeten...mista så mye at jeg måtte klippe mye. Merker ikke noe til røyting etter fødsel

Gleder meg til det er over... Heldigvis vises det ikke på hodet. Er verre med gulvet. :P Helt tragisk å dusje...

Er vel ganske vanlig at det starter ca 3 mnd etter fødsel. Har startet så vidt her (10 uker), så venter på mer :(

Var å satt opp håret på lørdag hos ei tante som er frisør, siden jeg giftet meg. Og da ble jeg spurt om hvor lenge det var siden fødsel nå. Sa ca 2,5 måned. Fikk som svar da at hun kunne se at jeg hadde startet med litt håravfall, men kunne forvente mer når jeg ca rundet 3 mnd. Er visst da det pleier å starte/være verst.

Her føler jeg at hestehalen blir tynnere for hver dag... :-/
Startet vel for ca 3 uker siden, da var baby ca 2 mnd

Her og, jenta er dekt av hår når jeg har hatt henne i fanget, og dusjen ser ikke ut..

Faller av her og :eek: håper det gir seg snart, orker ikke tanken på hvor tynnhåret jeg ble sist...:eek:

Back
Topp