Mister hår

Ja røyter helt sinnsykt mye. Må alltid beregne lange tid når jeg skal dusje for tar en evighet og renske sluken, børste håret og fjerne alle hår som havner på.gulvet og ikke minst på ryggen, magen, armene og brystet mitt.
 
Mister masse hår, no har jeg kun håret oppsatt
 
Tror håret har begynt å falle av nå. Fikk den velkjente "neven full av hår" i dusjen i dag. Kan ikke huske å ha mistet hår på over ett år!
 
Jeg sto ig ventet på bussen, skulle bare fikse litt på håret. Hva hadde jeg i hånda? 150 hårstrå kleint
 
Usj ja, røyter masse og jeg har tynt hår fra før.. Nå har jeg viker i panna.. Er vel bare å bite tenna sammen, smøre seg med tålmodighet og vente til røyteperioden er over.. Så bli det vel en lang periode med nye hår som buster ut til alle kanter, så blir det bra til slutt (da er jeg sikkert på'n igjen med ny graviditet!? Blir kanskje en laaang tålmodighetsprøve) Alt man må igjennom altså
 
Noen som føler at det gir seg litt eller? :eek: Ikke her iallefall!
Jeg var hos frisøren mandag og fikk klipt meg og tatt hårkur og syns det har vært MYE bedre etter det. Sikkert bare tilfeldig, men deilig å slippe å føle man blir skallet hver gang man dusjer:p
 
Back
Topp