Mister hår

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Andre enn meg som mister sykt masse hår? Hva kan gjørs får å ikke miste så mye hår?:p
 
Jepp, røyter en del ;) Det er rett og slett hormoner. Tror ikke det er så mye å få gjort ;)
 
Røyter vilt mye! Ofte mister man lite i graviditeten, og ca 3 mnd etter fødsel så begynner man å miste det man ikke mistet i svangerskapet, om du skjønner? Det skyldes hormonforandringer, og er dessverre lite å gjøre noe med :(
 
Er ikke så mye man for gjort med at man røyter etter fødsel.. Det håret men røyter etter fødsel er gjerne en del av det håret man skulle røytet mens man gikk gravid, pga hormonene så blir håret holdt fast i hårsekken og når hormonene begynner å gå ut av kroppen så slipper hårsekken hårstrået...
 
Røyter vilt mye! Ofte mister man lite i graviditeten, og ca 3 mnd etter fødsel så begynner man å miste det man ikke mistet i svangerskapet, om du skjønner? Det skyldes hormonforandringer, og er dessverre lite å gjøre noe med :(
noen som vet hvor lenge den værste perioden er. For det er helt vilt her nå xD
 
Jeg har ikke mista hår hele graviteten, men for et par uker siden kunne jeg begynne å renske børsten igjen :p ikke noe ekstremt heldivis *bankiborde*. Men kjedelig nok. Hadde så tykt å deilig hår nå :p
 
Mener det ga seg etter et par måneder sist, med en topp etter en mnd, men tror det varierer veldig. Frisøren min fortalte at hun hadde røytet i over 6 mnd :O
 
Man røyter før fult 3 mnd etter fødsel sa legen min, for da begynner hormonene å stabilisere seg, så gir det seg 6-12 mnd etter fødsel :)
 
Har ikke bynt å miste enda, men gjør vel det snart. Med storesøster mistet jeg sikkert halvparten av alt håret, så ikke ut :/
 
Jeg mistet også mye hår under graviditeten og det er enda verre nå, men håper det gir seg snart som lillemor er 4 mnd...men det fins nok ingen mirakelkur, det må bare gå over av seg selv.
 
Her merker jeg endelig framgang :) mister fortsatt, men langt ifra like mye. Kanskje jeg ikke blir helt skallet likevel ;)
 
Haha snakk om å vær redd får håret.. Hadde mareritt i natt at jeg ble helt skalla på toppen å hadde nesten ikke hår igjen:p
 
Mister masse hår
 
Jeg mister EKSTREMT med hår.. Hver morgen så er puten min full av hår. Hver gang jeg drar i det får jeg mye hår i hendene.. Like før jeg tror jeg blir hårløs.
 
Back
Topp