Mister enormt med hår!

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Må jo bare spør. Er det bare jeg som mister syyyyykt me hår? Minst 5 ganger mer enn vanlig.
 
Må jo bare spør. Er det bare jeg som mister syyyyykt me hår? Minst 5 ganger mer enn vanlig.
Samma her! Gruer meg hver gang jeg børster håret. Ser ut som om hele manken sitter igjen i børsten.
Kanskje noen her har noen tips eller råd for å forebygge håravfall?
 
Samma her! Gruer meg hver gang jeg børster håret. Ser ut som om hele manken sitter igjen i børsten.
Kanskje noen her har noen tips eller råd for å forebygge håravfall?
Jeg tar iallefall B-vitamin og spesiell shampoo ved navn nissin? Ser ikke ut som d har hjulpet noe sæelig
 
Mister utrolig mye hår jeg også, har alltid hatt veldig tykt hår (har forsovet det ennå) men ligger mye hår igjen i børsten og ikke minst dusjen når jeg er ferdig. Skal til frisøren på lørdag, tenkte å spør om råd. Men har vel med disse hormonene å gjøre har jeg hørt.
 
Har mistet sykt mye de siste gangene jeg har vasket håret og gredd meg! Fysj!!
 
Det skjer alle 3-5 mnd etter fødsel, eller slutter å amme.
 
Har ikke mistet hår enda..
Fikk tips fra min frisør om å spise en ss hvetekim hver morgen før man spiser noe annet:)
 
Mister utrolig mye jeg også. Er jo helt vanlig etter fødsel men jeg blir redd og gruer meg hver gang jeg grer håret.
 
Mhm! Her hjelpe da kje å greia håret ein gong.. Plokke svarte, longe hår øvealt.. I mini si bleia, på tutten, på klena, rondt tottisane.... Øvealt :eek:
 
Åh, skjønner det ikke bare er jeg, da... skremmende masse hår i børsten, dusjen og ellers. Lillemor synes håret mitt er veldig fascinerende og griper mye etter det, har nesten alltid hår tullet rundt fingrene...
 
Uff ja jeg mistet og veldig masse hår!! Det varte kanskje et par mnd så begynte det å vokse ut igjen. Ser jo ikke ut når man får dette "ammehåret" tilbake som man kaller det.
 
Jeg mister også ekstremt mye, men har heldigvis endel hår i utgpunktet! Var hos frisøren igår da, ikke så gøy:-/ Hadde ikke med meg baby, men frisøren spurte om jeg ammet siden håret mitt var så tørt og livløst:-O Sååå da klippet hun meg til skuldrene!! Blææ og jeg som sparer til langt hår:p Jaja, ser bedre ut det enn å se ut som man har et sopelim på hodet
 
Hvor lenge varer det tro? Tror jeg snart ikke har mer hår igjen :-(
 
Må gå med det i strikk konstant. Orker ikke få hår overalt.
 
Må gå med det i strikk konstant. Orker ikke få hår overalt.

Eg har gått me håret i strikk mykje godt heilt sio fødsel (*vil te frisøren noooo*), røyte minst lika mykje so når eg har da laust... :p.. Føles vertfall sånn! Hår øvealt uansett.. :-o
 
Mister masse, og ser alle småhårene som vokser ut nå står som en glorie rundt meg.. Kan ikke huske helt fra tidligere, men mener å huske at jeg var generelt mer meg selv igjen når mini var 8-10 mnd..
 
Back
Topp