mistenker han har funet ei anna

x1xBertaa

Flørter med forumet
Heei !
Jeg er ny her inne. er ikke sikker på om jeg får posta dette på rett sted, men tar sjangsen [:D]

Jeg mistenker at samboern min har funnet ei anna ! Jeg kjenner henne ikke, men veit ossen henne ser ut å såndt.
Vi har vert sammen i 3 år neste måne.
Hun bor mange timer unna her, det hele bynte med at hu tok kontakt med typen min bare for å bli kjent tror jeg. Men de har prata en del på nette å mobilen. hun sender melinger til han hele døyne om trent.. Hun har til å med sakt at hu liker kjærsten min mere en som en venn [:(]
Men han sier til meg at han ikke liker henne på samme måten, å at han synnes hun er stygg. men i dag så hadde sambo komentert det ene bilde hu hadde lakt ut a seg på nette, om at henne var så pen å sån :S Da kan han vel ikke mene det han sa til meg ??
Er så forviret å redd for at han skal gå i fra meg fremfor ei anna som bor hundre vis a timer unna. Å som ikke er mer en 15 år
Han er selv 20 om 3 måner ca. + at vi venter ei lita jente i oktober.
ver gang jeg spør sambo om hva henne lurte på siden a sender melinger så seindt, så får jeg til svar : Ikke noe spess.

Ps : Han er en person som er vanskelig å snakke med [:(]

Jeg veit virkelig ikke hva jeg skal gjøre, har på føreslsen at det er et eller anna mellom dem.. Men jeg er redd for å gå rett på sak, redd for å ødlege det dem har [:(]

Har dere noen erfaringer eller råd om såndt ??
Off detta ble litt rotete å lankt, men håper dere forstår ? :)

Takker for svar på forhånd [:D]

Eksen min var utro ca. når jeg hadde termin med eksen sin.
Han hadde en ekstra mobil som jeg ikke visste om.. Og før jeg fant ut noe sa han at eksen hans var så stygg osv..

Rart at typen din skal ville bli kjent med andre jenter over nettet når dere er sammen da, høres ikke bra ut i det hele tatt [&:]

Ødelegge det dem har? [&:]

Synes uansett han har et litt for nært forhold til henne, jeg da... uansett om det er noe eller ikke!

Ja, han har ikke pratet med noen andre jenter på nette før den siste uka :S
Han sa bare han ville bli kjent med noen nye, å få noen nye jente venner.. Tenkte selv at det ikke var noe å beskymre seg over.
Siden han sier han elsker meg, å at jeg ikke har noe å være redd for !
Må jo få tatt det opp med han på en eller anna måte, vil jo ikke at han skal forlate meg frem for ei anna nå som jeg har termin om ikke så veldig lenge.

Jeg veit virkelig ikke ossen jeg skal få ødlakt det dem har, har aldri opplevd dette før nå.
Noen forslag ?? [:)]

Off er ikke noe koselig å ha mistanker om at samboern driver med andre.
Ikke noe skjekt å høre om det du har opplevd heler, du fortjener så mye mer en det [:)]

Det handler ikke bare om utroskap, men om hva du er komfertabel med. Han har ingen grunn til å bevisst gå på nettet for å finne seg jentevenner. Helt OK at han har venner som er jenter, men ikke bevisst lete etter det på den måten. Synes jeg da:)

Han må akseptere at du er ukomfertabel med det han gjør. Og derfor endre seg, synes jeg. Når du er redd for at han er utro, er det noe som ikke stemmer. Ikke nødvendig at han er utro, men det mangler en trygghet i forholdet som du er avhengig av for å ha det bra... håper du finner utav alt! OG at du tar feil ift utroskapet!

jeg ville bedt han kutte kontakten med henne, rett og slett. Voksne mennesker bør skjønne at når man "blir kjent med" folk av det andre kjønn på nett, og det blusser opp følelser, så har det gått for langt, uavhengig om det er hans eller hennes følelser.
Det høres i mine ører ikke ut som at han er klar for å være far og å være i et seriøst forhold, dessverre.

Håper du finner ut av det! Uansett hva du gjør- ikke la han tråkke på deg og behandle deg som dritt.Du fortjener mer enn det!

Du klarer forresten uansett ikke å ødelegge det de har, det er det typen din som må avslutte selv. Og vil han ikke det så er han ikke noe å samle på i mine øyne. Menn skal da ikke vimse rundt på nettet for å finne seg nye jentevenner[:@](mener jeg!)
Stakkars mannen min om jeg skulle begynt å lete etter nye guttevenner på nett. WTF liksom?!?

I utgangspunktet synes jeg ikke han skulle oppsøkt andre jenter for å få flere venner jeg da.. Og hva skal han med jentevenner timesvis unna? Én ting er de jentene han kjenner fra før, men ikke nye!
Du skal hvert fall ikke være redd for å ødelegge noe mellom de, for hun nye ødelegger jo for dere.. Regner med hun er klar over at han er i et forhold og skal bli pappa..? Sier litt om henne som bare kjører på fordet !!

Snakk med han om at du ikke er komfortabel med situasjonen. Han BØR respektere det, og det er jo ikke akkurat noe stort tap å måtte bryte med ei han aldri har møtt. Du ser igrunn raskt på reaksjonen hans hva som egentlig er på gang. Hvis det er deg han vil ha så skal han skjønne selv at han må kutte henne ut for å bevise overfor deg at du er den eneste ene <3 [;)]

Er ikke lett å vite dessverre...[X(]
Jeg suger på sånt men...

ORIGINAL: IngiManathingi

Synes uansett han har et litt for nært forhold til henne, jeg da... uansett om det er noe eller ikke!

Sign

Prøv å snakk med han...å si rett ut hva du mener[:D] Lykke til..håper det ordner seg[:)]

Det eneste som hjelper, er å forlange at han skal være voksen nok til å snakke ut om ting, og forstå at det er viktig for DEG og framtiden deres, å få vite hva som skjer. Er han ikke moden nok til det, så stikk.

Virka litt... Ungdomsdrama d der ...[8|] ville sagt hvordan d føles, men dere venter jo barn så det er nok deg han vil ha for å si d sånn[:)] hvor gammel er du forresten?[:)]

Du sier hun bor langt av sted, har han vært på besøk hos henne? Om ikke har du jo egentlig kontroll på situasjonen da. Om han må reise langt for å treffe henne, så merker du det jo godt om han drar dit.

Både jeg og samboer har mange jente/guttevenner (altså venner av samme kjønn). men jeg synes alltid det er litt rart om samboer kommer draende på ei ny jente som han ikke var kompis med da vi ble sammen. Og han blir skeptisk om jeg hadde plutselig sagt at jeg bare skal dra på besøk til "Geir" som han aldri hadde hørt om. Da er det lov å si i fra!

Hmm, synes det høres rart ut...egentlig litt sånn som kunne skjedd da jeg selv var 15 år...[8|]
Hvor gammel er du?
Meeeen, redd for å ødelegge det DEM har?? Henger ikke helt med i svingene her...[&:]

SNakk med han!
Jeg ville aldri godtatt at min samboer hadde et slikt forhold til en annen. Det er, om det bare er meldinger, en vag utroskap så..

men om det bare har foregått i en uke( du skriver at han ikke har snakket med andre jenter sånn før den siste uka) så tror jeg nok at det kanskje ikke har rukket å bli til så mye enda, ta en prat med han du!!! evt om du kan be ne kompis gjøre det,evt en annen du tror han vil høre på.

Jeg synes det høres veldig rart ut da, at han må finne seg noen flere jentevenner .. Og det gjennom nettet! Og om de har holdt på sånn èn uke synes jeg kanskje ikke at det er veldig mye å tenke så mye på. Men om det går over lengre tid, ville jeg absolutt begynt å tenke litt jeg også (nå skal det sies at jeg finnes ikke sjalu). Det går jo ann å si at du ikke synes noe om det, og at det kanskje er litt VEL tett det vennskapet.

Lykke til [:)]

ORIGINAL: IngiManathingi

Samma her..

Takk for alle svar [:)]

Jeg er selv 18 men blir 19 om et par måner [:D]
Jeg liker ikke den måten han holder på, Han er nok ikke helt klar for å bli pappa nei. det er jeg klar over !
Siden det var ikke meninga at jeg skule bli gravid i en så tidlig alder.

Jeg skal prøve å snakke med han, men han er en veldig vanskelig person å komme helt inn på å snakke med. jeg er selv ikke noe spess flink til å snakke, men jeg prøver i det minste [:)]
Han virker så hemelighetsfull når han får disse melingene. Å når vi begge er hjemme så vil han helst ikke prate med henne på nette [&:] å føler aldtid med om jeg får med meg det hun eventuelt skriver.

Til meg sier han at hu er så masete å gir seg aldri, å later som han er frakoblet på msn for eksempel vis henne er på. sån er det inne på nettsidene han har å. later som han ikke er, eller logger av fort som mulig.
Ja, henne er fult klar over at han er sammen med meg å at vi venter barn. men virker ikke som det stopper noen a dem [:(] hun har flere ganger vert inne på profilen min, å liker ikke at jeg er sammen med han virker det som. siden hun reagerte på at vi hadde sån kjærste link inn på ver andres sider. virket som hun ble sur på han for det.

Jeg har opplevd dette i et tidligere forhold, å er liv redd for å oppleve det igjen. Men skule ønske han virkelig kjønnte at dette sårer meg, jeg er sikker på at jeg veit mer en det han er klar over..

ORIGINAL: Bertaa

Takk for alle svar [:)]

Jeg er selv 18 men blir 19 om et par måner [:D]
Jeg liker ikke den måten han holder på, Han er nok ikke helt klar for å bli pappa nei. det er jeg klar over !
Siden det var ikke meninga at jeg skule bli gravid i en så tidlig alder.

Jeg skal prøve å snakke med han, men han er en veldig vanskelig person å komme helt inn på å snakke med. jeg er selv ikke noe spess flink til å snakke, men jeg prøver i det minste [:)]
Han virker så hemelighetsfull når han får disse melingene. Å når vi begge er hjemme så vil han helst ikke prate med henne på nette [&:] å føler aldtid med om jeg får med meg det hun eventuelt skriver.

Til meg sier han at hu er så masete å gir seg aldri, å later som han er frakoblet på msn for eksempel vis henne er på. sån er det inne på nettsidene han har å. later som han ikke er, eller logger av fort som mulig.
Ja, henne er fult klar over at han er sammen med meg å at vi venter barn. men virker ikke som det stopper noen a dem [:(] hun har flere ganger vert inne på profilen min, å liker ikke at jeg er sammen med han virker det som. siden hun reagerte på at vi hadde sån kjærste link inn på ver andres sider. virket som hun ble sur på han for det.

Jeg har opplevd dette i et tidligere forhold, å er liv redd for å oppleve det igjen. Men skule ønske han virkelig kjønnte at dette sårer meg, jeg er sikker på at jeg veit mer en det han er klar over..

Seriøst! Jeg har også opplevd det der, og i mitt tilfelle var jeg bare utrolig DUM som stolte på han.. Vi var også 18/19 år, jeg gravid og han holdt på sånn som det der.. Vi var sammen i 4 år etter det der, men han gjorde sånn som det med forskjellige mennesker i løpet av alle årene .. Og nå sitter jeg her, uten han .. og er GLAD for det, men lei fordi jeg har kastet bort flere år og følelser på han.

Jeg sier ikke at kjæresten din er den samme, for det kan godt hende at det ikke er tilfelle i det hele tatt.. Men jeg ville absolutt tatt tak i det, og fulgt magefølelsen. Husk! DU skal ha det bra ..

Back
Topp