Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Curlyyysue
Er det sånn at det faller av uansett som regel?!:o eller?! har ikke mærka noe hær enda iallefall...[8|]
ORIGINAL: angelou
Ammelugg - det er når håret i vikene begynner å vokse ut igjen og man får lugg på høyre og venstre side av ansiktet, ikke i midten [:D] Jeg har ikke begynt å miste hår enda, men sist trodde jeg seriøst jeg skulle bli skalla, hadde SKIKKELIGE viker [:D] Men, det vokste ut igjen og er like tykt [:)] Men det begynte ikke å falle av før rundt fire-månedersalder sist heller, så gled dere ikke for tidlig [8D]
ORIGINAL: Curlyyysue
Men har det med amming å gjøre?
ORIGINAL: Babybump
Heia jenter, frisøren her....
opplever dette med stort sett alle som har gått gravide, ikke bare ammende mødrer, men er en del flere som opplever det som er ammende mødrer da.
Anbefaler håravfallsjampo fra kerastase eller Nisim....selv foretrekker jeg kerastase. Det stimulerer blodsirkulasjonen som er ofte grunne til at håret faller.....det også opprettholder hårsekkene sånn at de ikke "dør" for da vokser ikke hår ut av sekken igjen. Sjampoene er av de mildeste sortene...og inneholder ikke silikoner som ikke løses opp i vann, derfor snille mot hår og hodebunn.
Finnes også hodebunnskurer i samme serier jeg snakker om som skal stimulere enda bedre om dere har mye håravfall.
Jeg opplever ihvertfall ikke noe håravfall enda og bruker kerastase sjampo og kur.....har god erfaring fra kunder som er vært fornøyde[:)]
ORIGINAL: mor2010
ORIGINAL: Babybump
Heia jenter, frisøren her....
opplever dette med stort sett alle som har gått gravide, ikke bare ammende mødrer, men er en del flere som opplever det som er ammende mødrer da.
Anbefaler håravfallsjampo fra kerastase eller Nisim....selv foretrekker jeg kerastase. Det stimulerer blodsirkulasjonen som er ofte grunne til at håret faller.....det også opprettholder hårsekkene sånn at de ikke "dør" for da vokser ikke hår ut av sekken igjen. Sjampoene er av de mildeste sortene...og inneholder ikke silikoner som ikke løses opp i vann, derfor snille mot hår og hodebunn.
Finnes også hodebunnskurer i samme serier jeg snakker om som skal stimulere enda bedre om dere har mye håravfall.
Jeg opplever ihvertfall ikke noe håravfall enda og bruker kerastase sjampo og kur.....har god erfaring fra kunder som er vært fornøyde[:)]
jepp e den fra nisim eg har..virke på meg jaffal..miste jo ennå men kje lika møkje..
ORIGINAL: IkkjeBareMarita
Oi[&:] Her er det Noah som mister håret heldigvis[8D]