Miste hår...

rosarose

Gift med forumet
Ja da var det virkelig begynt for alvor.. Har snart ikkje meir igjen på hodet! Må vist ta ein god klipp snart. Sist fikk eg store viker på begge sidene av pannen, og hadde småkrøller i over eit år etterpå rundt fjeset! OH JOY!!

Huff, det er det jeg har grua meg til...! Hadde kjeeeempelangt hår før, og måtte klippe meg fordi jeg mista så mye hår.. Har begynt å få det langt igjen nå, etter å ha spart og spart, men frister å klippe det kort før håret ramler helt av!

Å, gruer meg til ammelugg[:'(]

ORIGINAL: angelou

Å, gruer meg til ammelugg[:'(]

Ja, føler meg virkelig nais da![:D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Er det sånn at det faller av uansett som regel?!:o eller?! har ikke mærka noe hær enda iallefall...[8|]

Ikke jeg heller[8|]

her o mista eg masse,men kjøpte meg ein shampo som stoppe d å d har jaggu meg minka kraftigt ja..så har heldigvis sluppe viker te nå..BANK I BORDET..har vanligvis tykt hår men e tynnare nå ja kjenne eg..

Ammelugg - det er når håret i vikene begynner å vokse ut igjen og man får lugg på høyre og venstre side av ansiktet, ikke i midten [:D] Jeg har ikke begynt å miste hår enda, men sist trodde jeg seriøst jeg skulle bli skalla, hadde SKIKKELIGE viker [:D] Men, det vokste ut igjen og er like tykt [:)] Men det begynte ikke å falle av før rundt fire-månedersalder sist heller, så gled dere ikke for tidlig [8D]

ORIGINAL: angelou

Ammelugg - det er når håret i vikene begynner å vokse ut igjen og man får lugg på høyre og venstre side av ansiktet, ikke i midten [:D] Jeg har ikke begynt å miste hår enda, men sist trodde jeg seriøst jeg skulle bli skalla, hadde SKIKKELIGE viker [:D] Men, det vokste ut igjen og er like tykt [:)] Men det begynte ikke å falle av før rundt fire-månedersalder sist heller, så gled dere ikke for tidlig [8D]

Stemmer det, er vel derfor eg merker det så godt nå!

ORIGINAL: Curlyyysue

Men har det med amming å gjøre?

Det har ingenting med amming å gjøre. Desverre for meg, for jeg ammer ikke men mister MASSE hår om dagen[&:] Det ligger hår igjen etter meg overalt, innmari stillg[:@]
Ble sånn de forrige gangene også.... Heldigvis har jeg mye hår og ta av[8|]

Hehe, har begynt her og. [8D] Begynte så smått for en ukes tid siden, så var jeg hos frisøren og klippet meg og nå bare raser det av så jeg har vel snart ikke hår igjen. [:-]

Oi[&:] Her er det Noah som mister håret heldigvis[8D]

ORIGINAL: Babybump

Heia jenter, frisøren her....

opplever dette med stort sett alle som har gått gravide, ikke bare ammende mødrer, men er en del flere som opplever det som er ammende mødrer da.

Anbefaler håravfallsjampo fra kerastase eller Nisim....selv foretrekker jeg kerastase. Det stimulerer blodsirkulasjonen som er ofte grunne til at håret faller.....det også opprettholder hårsekkene sånn at de ikke "dør" for da vokser ikke hår ut av sekken igjen. Sjampoene er av de mildeste sortene...og inneholder ikke silikoner som ikke løses opp i vann, derfor snille mot hår og hodebunn.

Finnes også hodebunnskurer i samme serier jeg snakker om som skal stimulere enda bedre om dere har mye håravfall.

Jeg opplever ihvertfall ikke noe håravfall enda og bruker kerastase sjampo og kur.....har god erfaring fra kunder som er vært fornøyde[:)]

jepp e den fra nisim eg har..virke på meg jaffal..miste jo ennå men kje lika møkje..

ok, skal ut og kjøpe shampo!!

signerer den! jeg har ikke begynt å  miste siden snuppe er 5 uker, men jeg mistet mye under graviditeten, men etter jeg begynte med den så stoppet det!!!

men dere må følgebruksanvisningen.....vaske håret to ganger og massere godt de første 8 dagene(hver dag) og deretter sånn som dere peier å gjøre det;)

ORIGINAL: mor2010

ORIGINAL: Babybump

Heia jenter, frisøren her....

opplever dette med stort sett alle som har gått gravide, ikke bare ammende mødrer, men er en del flere som opplever det som er ammende mødrer da.

Anbefaler håravfallsjampo fra kerastase eller Nisim....selv foretrekker jeg kerastase. Det stimulerer blodsirkulasjonen som er ofte grunne til at håret faller.....det også opprettholder hårsekkene sånn at de ikke "dør" for da vokser ikke hår ut av sekken igjen. Sjampoene er av de mildeste sortene...og inneholder ikke silikoner som ikke løses opp i vann, derfor snille mot hår og hodebunn.

Finnes også hodebunnskurer i samme serier jeg snakker om som skal stimulere enda bedre om dere har mye håravfall.

Jeg opplever ihvertfall ikke noe håravfall enda og bruker kerastase sjampo og kur.....har god erfaring fra kunder som er vært fornøyde[:)]

jepp e den fra nisim eg har..virke på meg jaffal..miste jo ennå men kje lika møkje..

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Oi[&:] Her er det Noah som mister håret heldigvis[8D]

Hehe, her også. David fikk den flotte gammelmannskransen [:D] Men nå har det begynt å vokse ut igjen heldigvis[8D] Så bare så rart ut en stund.

Jeg har foreløpig ikke merket noe til håravfall, men frisøren min fortalte at veldig mange mister hår, spesielt i pannen når de ammer.
Kjedelig å gå rundt med babylugg [&:] [:'(]

Back
Topp