Mistanken om seteleie...

Fru_Barvik

Forelsket i forumet
skrev ett innlegg i forrige uke om at jeg hadde en liten mistanke om at babyen har snudd seg og ikke lengre ligger med hodet ned. Har vært hos jordmor i dag, og har fått mistanken delvis bekreftet. Han ligger på skrå, men med hodet mer ned enn opp.. heldigvis... så skal på ny kontroll om to uker, og er det fortsatt usikkert da, blir det UL og så ta stilling til hvordan det hele skal gjøres. Skal prøve å ikke grue meg, men bare håpe han vrir seg ned og hodet festes i løpet av di neste to ukene.. [:-]

Hvilken uke er du i?
Jeg var på UL i uke 32, da lå babyen i seteleie. Måtte derfor tilbake nå i uke 35, og nå ligger han i hodeleie[:D] Hadde den fortsatt ligget i sete ville jeg ha forsøkt med akupunktur!

Jeg er i uke 33+6 i dag. Kan man bruke akupunktur? Da skal jeg jaggu prøve det! hehehe..

Okei[:)] Noen uker igjen til det blir mindre plass for den lille da[;)] Så får krysse fingrene for at den snur seg!
Jepp, akupunktur fungerer i mange tilfeller[:)] Fikk noen nåler forrige uke, og jeg tror de hjalp den lille på riktig spor[:)]

Ja, han kan fortsatt snu seg, og heldigvis ligger han på skrå med hodet ned.. hehe.. skal på modingsakupunktur den 19, så da skal jeg jaggu snakke med akupunktøren om dette i samme slengen! Takk for tipset! (jeg er rimelig vettskremt med tanken på setefødsel, så skal ikke tenke tanken før det er høyaktuelt) [:D]

jeg var på UL idag, og som jeg også fryktet ligger min gutt i seteleie... men er bare 32+5 da, men hvis han ikke har snudd seg til uke 34 skal jeg på UL igjen.... krysser fingrene for oss begge at de snur seg snart!!! [;)]

uff, ser det er flere av oss ja, skrev et innlegg nå nettopp om at han her ligger gal vei nå. Skal til UL nå til mandag for å avklare leiet og hva som kan/skal gjøres, siden evt. snuing må tas i uke 36-37 senest så vidt jeg forsto. [&:] Håper babyene våre tar til fornuft og snur seg riktig vei av seg selv!! [:)]

Back
Topp