Jeg var på tul på fredag (7+4), da fant de et embryo tilsvarende ca uke 5. Jeg dro da til fastlegen og målte hcg samme dag, den var på 44789.
Målte igjen på mandag (8+0) og den var på 45315.
Ultralydjordmoren hadde visst skrevet at de fant et vitalt embrio på 0.13 cm. Jeg visste ikke at det var i live!! Men så nevnte de det ikke igjen på oppsummeringen. Fastlegen synes epikrisen var litt forvirrende.
Fastlegen min synes dette var veldig rart, og vil ikke konkludere i noe, men tror det er en MA etter funnene på tul, og pga lav stigning.
Samtidig når jo hcg nivået toppen i uke 8-9.
Jeg er henvist til kvinneklinikken for ultralyd og evt. medisinsk abort. De skal ringe meg.
Jeg venter og venter. Vil jo ikke få opp håpet igjen etter å hele helgen trodd at alt håp var ute.
Men jeg forstår bare ikke dette!!
Noen som har vært borte i noe lignende?
Kan hcg stige ved en MA?
Ønsker helst ikke falsk håp om dere forstår ❤
Målte igjen på mandag (8+0) og den var på 45315.
Ultralydjordmoren hadde visst skrevet at de fant et vitalt embrio på 0.13 cm. Jeg visste ikke at det var i live!! Men så nevnte de det ikke igjen på oppsummeringen. Fastlegen synes epikrisen var litt forvirrende.
Fastlegen min synes dette var veldig rart, og vil ikke konkludere i noe, men tror det er en MA etter funnene på tul, og pga lav stigning.
Samtidig når jo hcg nivået toppen i uke 8-9.
Jeg er henvist til kvinneklinikken for ultralyd og evt. medisinsk abort. De skal ringe meg.
Jeg venter og venter. Vil jo ikke få opp håpet igjen etter å hele helgen trodd at alt håp var ute.
Men jeg forstår bare ikke dette!!
Noen som har vært borte i noe lignende?
Kan hcg stige ved en MA?
Ønsker helst ikke falsk håp om dere forstår ❤