mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jepp, sitter jo igjen med tusen spm og ingen svar. Han var ganske så sikker, så han skrev tilogmed en henvisning jeg skulle ta med meg, så jeg bare kunne dra rett inn på Ahus om jeg fikk magesmerter☹ Skal til en annen gynekolog på mandag. En kvinnelig gynekolog. Håper hun da kan gi meg litt mer informasjon. Hvis det er en exu, så har jeg ikke lyst til å gå så veldig lenge med det!Utrolig kjipt å få dårlig informasjon, kjenner meg veldig igjen der. Dessverre er man veldig prisgitt legene, men vit at de kan si ulike ting og komme med forskjellig info, hvertfall så tidlig i en graviditet.
Takk for det. Livredd for at det går på samme vis denne gang, så jeg prøver (selv om det er sykt vanskelig) å vente med UL eller blodprøve eller å ta flere clearblue digital med ukesindikator![]()
Tror nok du kan ta det helt med ro[emoji173] Den lille vokser nok akkurat slik den skal[emoji4] Har testet hver dag selv denne gang, men pga min egen uro. Testene minsker ikke styrke, så hcg tviler jeg på er på vei ned.