Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at det gikk fint for deg. Jeg skal i utgangspunktet ha mensen snart, og kjenner de vanlige magesmertene jeg pleier å ha før mensen storartet idag, er det vanlig ? Tenker kanskje kroppen tror det blir mensen ? Men at det ikke blir pga graviditet ?Tempen har ingenting å si når du er gravid. Min gikk helt ned til coverline to ganger før uke 5, før den skjøt helt opp igjen hver gang
Har du bildet av grafen din som jeg kunne se ? Er så utrolig at jeg snart mister pustenTempen har ingenting å si når du er gravid. Min gikk helt ned til coverline to ganger før uke 5, før den skjøt helt opp igjen hver gang
Ja tatt hjemmetest og blodprøve HCG.Helt vanlig å ha mensenaktige smerter i starten av en graviditet, noe har jo nettopp boret seg inn i livmorveggen din, og hormonene har begynt å øke. Har du tatt hjemmetester?
Vis vedlegget 458639
Høres veldig bra og normalt ut det. Hadde egentlig bare stolt på HCG måling, men hjemmetester kan funke hvis det er beroligende. Hadde hvertfall ikke tempet noe mer, den forteller deg ingenting etter EL har værtJa tatt hjemmetest og blodprøve HCG.
HCGen har en fin økning og var igår på over 400. Fikk positiv test for 7 dager siden, og tatt hcg test annen hver dag. Fin økning hele veien. Hadde ikke mensenaktige smerter i alle disse 7 dagene. Hadde andre symptomer som å være trøtt, metall smak og sulten hele tiden. Mensenaktiv smerte startet idag, samtidig som temperaturen har sunket så mye inatt

Tusen takk for svaret. Mange oppdager spontan abort ved å følge med i tempingen. Kom dine mensmurring rett etter eggløsning eller kom mensmurring når du faktisk skulle hatt mensen ? Jeg har visst at jeg er gravid i 7 dager, og dt e først idag morgen at jeg fikk veldig mensmurring, var så sikker på at mensen ville komme nå.Støtter det @Smågoth skriver. Her sluttet jeg å tempe rett etter eggløsning fordi jeg visste at et fall i temperatur ville uroe meg. Hadde også lest om puls og hvilepuls, men ingenting stemte. Mensmurringer derimot har jeg hatt mye av, og kommer når det begynner å vokse inni der så det er helt normalt![]()
De kom rundt 8-10 dpo den gangen, men med første rundt 12 dpo, så har variert litt. Denne gangen økte det mer utover for så å dempe seg litt og så øke igjen. Det kan komme og gå litt sånn i rykk og napp. Jeg håper denne spiren sitter hos degTusen takk for svaret. Mange oppdager spontan abort ved å følge med i tempingen. Kom dine mensmurring rett etter eggløsning eller kom mensmurring når du faktisk skulle hatt mensen ? Jeg har visst at jeg er gravid i 7 dager, og dt e først idag morgen at jeg fikk veldig mensmurring, var så sikker på at mensen ville komme nå.

Tusen takk for at du deler. Er så utrolig lei mg. Alt hadde gått så fint til nå. Hadde EXU i februar. Min nedgang kom de tre siste dagene og har bare gått nedover…..Om det kan være til trøst, så ble dette vår datter: Da jeg så denne grafen ga jeg opp å tempe og tenkte at dette gikk ikke, men det gjorde det.
Vis vedlegget 458660
Håper virkelig du slipper å miste enda en gang, det er skikkelig tøft, og det er tøft å stå i en prøveboble og å bli gravid med all usikkerhetenTusen takk for at du deler. Er så utrolig lei mg. Alt hadde gått så fint til nå. Hadde EXU i februar. Min nedgang kom de tre siste dagene og har bare gått nedover…..

Hvor har du det fra? Har vært her på forumet i flere år, aldri hørt om det. Har selvfølgelig vært noen som tror at tempdropp etter positiv test kan være en negativ ting, men de har alltid fått til svar at det ikke har noe å si. De fleste informasjonskilder om temping sier at dette er bare en måte å finne eggløsning på, man kan ikke se at man er gravid (selv om høy temp etter IKM selvfølgelig er en indikasjon), så da kan man ikke se at man spontanaborterer heller. Tempen svinger uansett mye når man er gravid, alle har forskjellige progesteronnivåer, akkurat som HCG. Poenget er uansett bare at etter eggløsning er funnet, gir ikke tempen deg noen annen sikker informasjon. Etter positiv test er det ikke noe poeng å tempe mer - gravidcharten min er jo et godt eksempel på at man ikke bør se på tempen etter det.Mange oppdager spontan abort ved å følge med i tempingen.