Mista

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Da var det ikke meningen denne gangen heller. 4+3 og mye blod og mensmurring i dag. Hadde mye vonde kramper i går:/ G-test hadde ikke steget i fra mandag og var fortsatt 1-2 uker. Sååå mye symptomer jeg har har:( off.
 
Da var det ikke meningen denne gangen heller. 4+3 og mye blod og mensmurring i dag. Hadde mye vonde kramper i går:/ G-test hadde ikke steget i fra mandag og var fortsatt 1-2 uker. Sååå mye symptomer jeg har har:( off.


Så trist.. :(
Sender deg en god klem, og ønsker deg masse lykke til når du skal prøve på ny ♡
Neste gang må spira sitte til mål.
 
Da var det ikke meningen denne gangen heller. 4+3 og mye blod og mensmurring i dag. Hadde mye vonde kramper i går:/ G-test hadde ikke steget i fra mandag og var fortsatt 1-2 uker. Sååå mye symptomer jeg har har:( off.

Å nei! Det var veldig trist å høre.
Sender deg en klem jeg også, og masse tvi tvi til neste gang
 
Da var det ikke meningen denne gangen heller. 4+3 og mye blod og mensmurring i dag. Hadde mye vonde kramper i går:/ G-test hadde ikke steget i fra mandag og var fortsatt 1-2 uker. Sååå mye symptomer jeg har har:( off.

Dette var veldig trist og høre :( måtte spiren klor seg fast neste gang!
 
Det var trist å høre :( Må si takk for at du velger å dele, håper spiren sitter snart <3
 
Usj, så trist!! Håper det går greit med deg! [emoji173]️
 
Da var det ikke meningen denne gangen heller. 4+3 og mye blod og mensmurring i dag. Hadde mye vonde kramper i går:/ G-test hadde ikke steget i fra mandag og var fortsatt 1-2 uker. Sååå mye symptomer jeg har har:( off.
Så trist å høre :( Håper spira sitter snart!
 
Dette var trist å våkne opp til :'-( Hadde virkelig gledet meg til å følge deg hele veien fra månedene inne på prøverforumet og helt i mål. Huff, jeg sender deg en god klem og ønsker deg fort tilbake til et nytt terminforum. Og håper du blir skjemt veeeldig veldig bort I tiden fremover! *hjerte*
 
Huff, så trist!! Sender over en stor klem!
 
Tusen takk alle sammen<3 Det ordner seg vel nok snart:) Veldig kjipt å forlate Augustgruppa med så mange fine damer:(
 
Ånei!! Det er jeg trist over å høre!! Håper du er OK, og at du kommer fort inn i en ny pp, hvor selvfølgelig spiren sitter helt ut! Mange klemmer
 
Så trist! Håper den perfekte spiren sitter snart, og det i 40 uker!
 
Back
Topp