Mista symptomer

LotteSk

Blir kjent med forumet
Jeg føler meg så redd og stresset nå! Har vært dårlig og kvalm fra rundt uke 4 allerede, men plutselig i går forsvant alt. Kvalmen ble borte, hodepinen borte, luktesansen ble normal, føler meg ikke trøtt svimmel eller slapp mer på samme måte. Har endel mage smerter og vondt i ryggen da, men det stresser meg bare mer. Blør ikke men er så redd for MA. Off ikke lett dette her! Er 7+3 nå og vet om så mange som har mistet rundt uke 8 så er så redd det skal skje meg også!

Symptomer kommer og går, og de endres... Prøv å nyte mangel på plager istedenfor å bli redd :) det går nok veldig bra :)

Symptomer kommer og går, det er helt normalt :) prøv heller å slappe av og nyte at du føler deg bedre en periode :)

Skjønner du blir stresset av slikt! Hvis det plager deg veldig, kan du jo ta en telefon til legen :) Jeg mistet også alle symptomene mine rundt uke 8 forrige gang jeg var gravid, og var helt sikker på at det ikke var liv lenger. Heldigvis tok jeg skammelig feil, for på UL tre uker seinere, var det en perfekt og sprell levende liten knøtt:)

Jeg gjorde et googlesøk tidligere for å finne ut når jeg kan forvente at symptomene forsvinner litt, jeg er så kvalm. Da var det mange på forskjellige forum som skrev at de mistet symptomene i uke 8-9 og at det var veldig vanlig og ikke noe galt med den lille. Så skjønner godt at du begynner å tenke, men sier som resten; nyt det mens det varer :-) Det kan jo komme tilbake igjen før du aner.

Sånn har det vært hos meg også, litt av og på med symptomer. Nå som jeg er så dårlig hver dag hadde det vært en lettelse å få slippe en ukes tid! Men skjønner godt du blir bekymret, stor klem :Heartpink

Jeg våknet sånn i dag :( nesten alle symptomer borte og jeg bare føler meg ikke gravid lenger. Er 8+0 i dag.

Jeg er 7+5 idag og syns symptomene avtar mer og mer! Vi får håpe det bare er kroppene våre som venner seg til alle hormonene litt raskere enn 12 uker!

Slik husker jeg at jeg hadde det i forrige svangerskap. Ble sur da de plutselig kom tilbake :p så fortvil ikke, nyt heller at det letter litt innimellom :)

Back
Topp