Mista symptomene

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
flere som har mista alle symptomene? mistet mine ca etter uke 10 (ca1 uke siden) brystene er fortsatt litt ømme på kvelden, men føler det har blitt mindre også. Burde jo være glad kvalmen er borte, men hode begynner liksom å tenke sitt

Minr har sakte men sikkert sneket seg unna i løpet av de siste dagene.
Den lammende trøttheten og den ekstreme kvalmen er borte, men har fått ømmere bryster og blir fortsatt veldig fort sliten. Det var som å slå på en bryter fra den ene til en andre dagen, helt fantastisk.

Jeg har doppler, og den forteller meg at lille spiren fortsatt har det finfint i magen. Nyt det! (det gjør jeg)

Skulle gjerne hatt en doppler nå som kunne fortelle meg at alt er bra, men det er det sikkert :) å tusen takk hjelper å høre at det kan gå ann å bare skru av en bryter ;)
Fikk litt samme følelse i dag som sist jeg hadde ma, men er nok også helt natulig å være litt ekstra bekymret når man har hatt det før

Mine forsvant i uke.10 begge gangene :-)

Det skal jo være ferdig utvikla foster inni der nå, så kanskje det som hjelper på symptomene:-)

Mine symptomer har også blitt mindre de siste dagene, er i uke 10 (9+4) idag. Blir også litt usikker og redd for at det har skjedd noe, men prøver å heller tenke positivt, å nyte dagene:) Var på ultralyd onsdag som var, å alt stod bra til, så må bare tenke positivt.

Det samme skjedde med meg, men så kom de jaggu tilbake og verre enn sist, så nyyyyt det!!! ;)

Det er akkurat sånn her og, må overbevise meg selv om at det er normalt for å ikke bli gal!! Men hver gang jeg går ut verker brystvortene, og jeg klamrer meg til det :-)) Pluss at jeg blir sykt dårlig hvis jeg går for lenge uten mat, i motsetning til før.
Er 9+3.

Ikke unormalt at kvalmen blir borte i uke 10. Vært sånn med begge mine tidligere graviditeter. Håper på at det skjer denne gangen å!

Jeg hadde vell en eller to gode dager når jeg kom inn i uke 10, men det kom tilbake for min del :(

Sniker litt fra august.. Mine symptomer forsvant også i uke 9 (hadde hyperemesis fra før positiv test til uke 9),ble drastisk bedre over natta. Så varte gleden frem til uke 12/13,da kom den helsikes trøttheten og kvalmen + oppkast tilbake. Så nyt det mens du kan :)

Jeg har hatt problemet fra jeg fikk den første positive graviditetstesten, jeg har ikke hatt et eneste symptom :/ aldri kvalm, ikke humørsyk, ingen spesielle plager bortsett fra biiittelitt såre brystvorter. Når det gikk helt bort for to uker siden (er 12 uker idag) tenkte jeg MA tvert og fikk skyndet meg til legen. Tenkte jeg kunne ikke være så heldig, men legen smilte og snudde skjermen til meg og jeg fikk se det vakreste jeg noen sinne har sett. Et bankende hjerte og sprellende armer og bein ❤️ Tror symptomer er veldig individuelt, er gravid sammen med bestevenninna mi og hun spyr hele dagene. Søkte på det dag ut og dag inn og det virker som de fleste mister symptomer nå rundt denne tiden siden hormonene stabiliserer seg og kroppen vender seg mer til det :))

Jeg har hatt problemet fra jeg fikk den første positive graviditetstesten, jeg har ikke hatt et eneste symptom :/ aldri kvalm, ikke humørsyk, ingen spesielle plager bortsett fra biiittelitt såre brystvorter. Når det gikk helt bort for to uker siden (er 12 uker idag) tenkte jeg MA tvert og fikk skyndet meg til legen. Tenkte jeg kunne ikke være så heldig, men legen smilte og snudde skjermen til meg og jeg fikk se det vakreste jeg noen sinne har sett. Et bankende hjerte og sprellende armer og bein ❤️ Tror symptomer er veldig individuelt, er gravid sammen med bestevenninna mi og hun spyr hele dagene. Søkte på det dag ut og dag inn og det virker som de fleste mister symptomer nå rundt denne tiden siden hormonene stabiliserer seg og kroppen vender seg mer til det :))

Sånn er det med meg og, ingen andre symptomer enn litt ømme pupper og litt at jeg har kjent at livmora har vokst på en måte. Nå er alt av tegn borte og det er klart man blir litt bekymret, istedet for letta når man uansett ikke har hatt plagsomme symptomer :chicken: :-p

Sånn er det med meg og, ingen andre symptomer enn litt ømme pupper og litt at jeg har kjent at livmora har vokst på en måte. Nå er alt av tegn borte og det er klart man blir litt bekymret, istedet for letta når man uansett ikke har hatt plagsomme symptomer :chicken: :-p

Samme som dere, er trøtt og ømme bryster. Har vært småkvalm men ikke noe mer enn det jeg ville vært til vanlig (jeg er sånn som vanligvis kaster opp hvis jeg blir veldig sulten).

Vet jeg burde nyte det, men greier liksom ikke helt å la være å bekymre meg heller :/ Har derfor bestilt tidlig ultralyd (er jo liksom ikke "nok" med ørten positive tester og uteblitt mensen;) )

Nå er jeg roligere, og nyter kvalme fri dager :) håper det fortsetter slik :)

Bare tre dager etter ultralyd føler jeg at symptomene blir borte:/ Puppene mindre vond, kvalmen borte, ingen stikninger.. Er bare 8+3. Husker at jeg hadde en uke uten symptomer rundt uke 5-6. Men rundt denne tiden skal de vel blomstre? Er det vanlig å bare ha en uke med kvalme ? Er så redd for å miste igjen. Så du er ikke alene:) Skal på ny UL om en og en halv uke, noe som føles som en evighet til.

Ingen symptomer selv.. Er 11+3 og det eneste jeg legger merke til er at brystene og magen vokser mer for hver dag! :)

Jeg fikk vite i dag at legen min har doppler :-) 2,5 uke til jeg har kontroll, og håper for alt i verden at vi får høre hjertelyd ♥ Symptomene er stadig ganske fraværende. Alt går sååå sakte....

Back
Topp