flere som har mista alle symptomene? mistet mine ca etter uke 10 (ca1 uke siden) brystene er fortsatt litt ømme på kvelden, men føler det har blitt mindre også. Burde jo være glad kvalmen er borte, men hode begynner liksom å tenke sitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt problemet fra jeg fikk den første positive graviditetstesten, jeg har ikke hatt et eneste symptom :/ aldri kvalm, ikke humørsyk, ingen spesielle plager bortsett fra biiittelitt såre brystvorter. Når det gikk helt bort for to uker siden (er 12 uker idag) tenkte jeg MA tvert og fikk skyndet meg til legen. Tenkte jeg kunne ikke være så heldig, men legen smilte og snudde skjermen til meg og jeg fikk se det vakreste jeg noen sinne har sett. Et bankende hjerte og sprellende armer og bein Tror symptomer er veldig individuelt, er gravid sammen med bestevenninna mi og hun spyr hele dagene. Søkte på det dag ut og dag inn og det virker som de fleste mister symptomer nå rundt denne tiden siden hormonene stabiliserer seg og kroppen vender seg mer til det )
Sånn er det med meg og, ingen andre symptomer enn litt ømme pupper og litt at jeg har kjent at livmora har vokst på en måte. Nå er alt av tegn borte og det er klart man blir litt bekymret, istedet for letta når man uansett ikke har hatt plagsomme symptomer