Mista helt matlysten…

Fersken88

Fersken88
Februarlykke 2015
Er ikke kvalm i det hele tatt, men eier ikke matlyst... Noen andre som sliter med det samme?

Venter en liten i februar ❤️

Ja... Hadde det sånn veldig for en og to uker siden. Litt bedre må, men ingenting frister veldig. Føler meg aldri sulten liksom

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt det slik de siste ukene, det eneste som har fristet er frukt.. men matlysten begynner å komme tilbake nå :)

22.02.2015 ♡

Konstant sulten, men ikke lyst på noe :(

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Må spise annenhver time, men ingenting som frister her heller.. Utrolig slitsomt, og varmen gjør det ikke akkurat bedre... :(

Sent from my iPhone using BV Forum

De siste dagene har jeg mistet matlysten - fra å gå fra å være helt matvrak de første ukene i svangerskapet. Men jeg blir kvalm når jeg ikke har spist på lenge, og så fort jeg faktisk begynner å spise noe som jeg opprinnelig ikke hadde lyst på, så går det helt fint. Men det er skikkelig kjedelig når man står der og skal planlegge middag og ikke har lyst på noe i det hele tatt. Er også enda mer tørst i det siste, så frukt funker alltid bra siden det er saftig.

Samme her og, veldig lite matlyst. Men er kvalm mye, og tenker det kanskje spiller inn også. Jeg håper det bedrer seg, iallefall kvalmen når jeg er litt lengre på vei :)

Back
Topp