Missy1984 venter på 3 gull ❤ dagbok

missy1984

Forumet er livet
Hei

Jeg er ei jente/dame på 33 år [emoji16]
Kjæresten er 32 år og vi har vært i sammen i 16 år.
Har 2 fine gutter fra før.

Gleder meg til å bli kjent med dere og dele tanker, følelser å masse masse annet med.

Venter på vårt 3 gull [emoji173]

Termin 13 November [emoji173]

Gratulerer så masse til allesammen [emoji173]
 
Last edited:
4 uker på vei i dag. ( IKM).
Murringer men, ingen tr [emoji16][emoji16]
Er så lykkelig [emoji173]
Etter 8 PP ble jeg redd dette virkelig kom til å ta tid eller om det var rett å slett for sent for meg [emoji85]

Vet jo at andre sliter også og noen lenger enn meg. Føler meg rett å slett veldig veldig heldig nå, det kan rett å slett ikke beskrives med ord[emoji4]

Symptomer til nå er egentlig helt vanlige lignende tr symptomer Kvisa er på plass som før tr. Murringer i magen er på plass som før tr. Litt hard i magen og luft stikker veldig noen ganger.

Ellers er jeg veldig tørst og spesielt på trening tørster og svetter jeg mye mer enn vanlig.

Men tenkte egentlig at det kanskje var lufta i salen. Men kanskje det er et svangerskap symptom for meg [emoji16]
 
Første svangerskapskontroll.

Fint blod trykk.
Og prøvene var fine, fikk ikke vite så mye mer rundt det.

Grunnen til at jeg var på kontroll er pga graviditet utenfor livmoren tidligere.

Så nå er en tidlig ul bestilt, så håper jeg at det ikke vil ta alt for lang tid.
 
5 uker [emoji173]

Jeg føler meg ikke gravid sånn egentlig men hvis jeg virkelig kjenner hardt etter så kan jeg kjenne:

- Små Murringer
- Bitte litt ømme bryster
- Kanskje litt ofte på wc
- Sliten og trøtt
- Høyere gjennomsnittlig puls på fitbit klokka.
- Litt kremete utflod

Men det er noe jeg kan kjenne på ellers også ikke noe uvanlig for meg [emoji23]



Ellers noe uvanlig vet ikke om det er et svangerskap symptom men :

- Svetter ( det bare drypper liksom) og tørster ( blir helt tørr i halsen) myyye mer enn vanlig på trening.
- Sover urolig våkner ofte._20180306_193900.JPG
 
5 + 5 uker[emoji173]

-Føler meg som en ballong.
-Ømme bryster.
-Øm i mage.
-Tørst.
-Varm.

-Giddalaus. Lyst på energien tilbake. Har lyst å bare grave meg ned [emoji85]
 
5+6 [emoji16]

Måtte bare prøve en digital test igjen i dag. Kan si meg ferdig med testing nå vel [emoji7]

_20180312_154656.JPG
 
6+1 [emoji173]

Er på min 3 dag med kvalme nå. Synes det bare blir verre og verre.
Spiser hver halv time ca da jeg merker at nå kommer det igjen. Så hjelper det litt med litt mat. Og så er det pån igjen. I natt har jeg tilogmed ikke klart å sove pga. Kvalmen. Hadde jeg bare klart å få det ut...

Blææ
 
6 + 2 [emoji173]

Lever i kvalme bølge land om dagen....
Ellers er jeg veldig gravid [emoji23] oppblåst og ser ut som jeg er 4 mnd på vei [emoji85]

Venter fortsatt på svar om ul lyd [emoji42]

Hvis noen leser og har svar.

Hvor lang tid tokk det før du fikk ul via legen?
Og vet noen når man får brev fra sykehuset om fødeplass og ordinær ultralyd?
Har du fitbit klokke? Er det normalt at gjennomsnittlig puls går ned igjen? [emoji33]

Er så redd for at noe skal gå galt...
 
6 + 2 [emoji173]

Lever i kvalme bølge land om dagen....
Ellers er jeg veldig gravid [emoji23] oppblåst og ser ut som jeg er 4 mnd på vei [emoji85]

Venter fortsatt på svar om ul lyd [emoji42]

Hvis noen leser og har svar.

Hvor lang tid tokk det før du fikk ul via legen?
Og vet noen når man får brev fra sykehuset om fødeplass og ordinær ultralyd?
Har du fitbit klokke? Er det normalt at gjennomsnittlig puls går ned igjen? [emoji33]

Er så redd for at noe skal gå galt...


Litt sent svar :) Det tok litt under 1 uke før jeg fikk time til TUL via legen. Men det er nok ulikt rundt forbi.
Jeg har også hørt at det er normalt at pulsen faller litt igjen. Kan og gå litt opp og ned :)

Skjønner bekymringen din :)
 
Litt sent svar :) Det tok litt under 1 uke før jeg fikk time til TUL via legen. Men det er nok ulikt rundt forbi.
Jeg har også hørt at det er normalt at pulsen faller litt igjen. Kan og gå litt opp og ned :)

Skjønner bekymringen din :)
Hei [emoji4] tusen takk for at du svarte meg [emoji16] ringte ahus og de hadde ikke fått noen henvisning til tidlig ul så purret på lege kontoret i går.

Synes det er rart legen glemmer sånt i og med alt jeg har vært igjennom. Det synes jeg er merkelig altså.. Plutselig har jeg ikke fødeplass når den tid kommer... Blir litt negativ og irritert...
 
Uke 7 + 1 [emoji173]

Våknet flere ganger i natt vært urolig og så utrolig slitsomt oppblåst. Vært en del på wc også men drakk en del før jeg la meg.

Men sto opp i 7 tiden gikk på do igjen og fikk blod på papiret etter å ha tisset.

3 gang nå med blod etter å ha tisset siden september ellers hadde jeg vært redd for at det skulle kommet fra det andre stedet.

Dro til legen og urinveisinfeksjon IGJEN. Veldig merkelig.

Var på CT i november så det skal ikke være noe galt oppi dær.

lei det dær altså. Får håpe ikke det går utover min lille [emoji173]
 
Uke 7 + 5

Symptomer

-Kvalme, og kvalme bølger stortsett hele dagen. Noen dager mindre mens andre dager er det skikkelig ille.

-Oppblåst, hard mage og luft. Skikkelig slitsomt og plagsomt.

-vanskelig å sovne og våkner annen hver time om natta.

-bitte små Kviser.

-Andpusten av ingenting.

- Parfyme kaffe mat.... Alt lukter dritt.... Blææ blir skikkelig kvalm

-Trøtt og sliten. Føler meg lat.[emoji87][emoji85]

-Sulten og tørst hele tiden. Spiser noe heletiden. Hvordan skal dette gå liksom [emoji33]

Nå blir jeg kvalm av godteri og brus pluss taco, lasagne pizza osv. Alt skal være lett og Sundt. Spiser mye frukt. Og det beste som finnes er knekkebrød med gulost tomat salat agurk og paprika å iskaldt vann mmmmm
 
Last edited:
Hei [emoji4] tusen takk for at du svarte meg [emoji16] ringte ahus og de hadde ikke fått noen henvisning til tidlig ul så purret på lege kontoret i går.

Synes det er rart legen glemmer sånt i og med alt jeg har vært igjennom. Det synes jeg er merkelig altså.. Plutselig har jeg ikke fødeplass når den tid kommer... Blir litt negativ og irritert...

Merkelig. Skjønner du blir irritert. Og med de hormonene vi har, så gjelder det å ikke tråkke oss på tærne :laughing002
 
Uke 8 +.


Påskeferie:


Jeg orker litt mer og har litt mer energi. Brystene er mindre ømme. Kvalmen har avtatt litt. Har ikke så mange kvalmebølger.

Men blir fortsatt veldig kvalm av lukter, div mat, konsistensen av maten o s v, bil kjøring , om jeg ikke spiser nok , forskjellige drikker beste er iskaldt vann uten smak, bortsett fra at appelsin juce er kjempe godt og stress faktisk.
 
Uke 8 + 4

Titter innom dagboken i dag med litt oppdatering [emoji23]

Jeg har snakket om det før men åssen går det Ann å være så oppblåst at det ser ut som man er 4 - 5 mnd på vei [emoji33]

Å går det virkelig Ann å bli så hard i magen.

Å hvorfor må alt lukte så vondt at du brekker deg og gulper.

Akkurat sånn har jeg det nå. Føler meg elendig.

Verste er kaffe lukt og røyk lukt æææææ what to do [emoji33]
 
9 + 2 uker.

Hatt litt vondter i magen i kveld. Blir redd jeg.

Føler jeg begynner å bli flink til å holde kvalmen i sjakk. Å Guri jeg kommer til å legge på meg for all denne spisingen er til å bli sprø av.

Gleder meg til i morgen da er det tid for 1 jordmor kontroll.

God night ❤
 
Back
Topp