MissMe again *bilde*

KathMor

Forumet er livet
Dette er da ikke riktig? Tok bort ene knappen på spedbarnsinnlegget slik at ryggen skulle ble lengre fordi det er jo ikke noe som støtter hodet hennes, og når jeg ikke hadde forlenget den var hun så "i åpen luft"... hun nekter jo å ligge inntil meg.. er kanskje det de skal? [8|]

Nei dette liker hun ikke.. hjææælp [&:] Hun vil bare lene seg bakover - er jo null støtte.. hmmm????????

push!

dytter for deg.. Har du prøvd bæresjal.. A likte ikke den bæreselen han heller..

Nei jeg liker ikke sånn innvikla ting [8D] Nei jeg har brukt Manducan på Emma 3 ganger ca, to ganger på flyplassen da hun var rundt 1 år og en gang på ryggen på tur.... Er nok bedre å bruke den når de blir eldre! Men ser bare på ettermiddagen av og til når det skal lages middag og Isabelle ikke vil ligge alene, da blir det vrient [&:] Men men - vi klarte det i dag og... (nevner ikke at vi hadde pølse og lompa hehehe)

Ser ut som at ho er lang nok til å ha bena i spagaten. Prøvd det? Vanskelig overgang det der, det syns jeg med Mei-teien og.
Kan prøve å få tatt bilde med lillesnuppa i min..[;)]
Snuppa mi vrir seg også bakover, men roer seg fort[;)]

hvis det er samme som meitai så har jeg fåt høre at en ikke skal begynne med beina ut før etter tre mnd..? aner ikke hvorfor...

Stod på kilo på en bruksanvinsing jeg fant - "skal" sitte i froskestilling til 6 kilo stod det... hmm.. prøvde med beina rett ut, men nei huff - likte ikke det.. Gikk emd henne i 15 min, men hun hang hue utover.. og da bare dinglet hun så mye så jeg fikk ikke gjort så mye jeg heller, redd for at hun skulle få wiplash eller noe [&:][8D]

sjal er best på de minste.. men nå er det jo litt seint å invistere i det.

ORIGINAL: TauZa

sjal er best på de minste.. men nå er det jo litt seint å invistere i det.

Ja, synes og det.. så liker jeg ikke alt den derre snurringa heller [&:][:)].... Nei da, hun får lære å elske vippestol og babygym i lengre enn 5 min[8D] Vippestolen er ikke så gale da..

Jeg venta ikke i 3mnd før Anna satt i spagaten i Mei-teien.. Kanskje sjekke litt ut på tettinntil om noen har noen gode tips..??
Jeg har jo ikke testa den ut så mye på spedbarn enda da. Jeg bruker den kun på butikken eller på tur da. her hjemme ligger hun i lekegrinda. Det gjorde Anna også.[;)]

Men den er nok aller best når de er litt større...

Nei som sagt, en grunn til at jeg aldri har kjøpt noe sånt, eller brukt den mere den jeg har!.. Men kjente jeg ble litt svett i luggen når Isabelle ikke var fornøyd, spytta ut sutten hele tiden, Emma som løper bort til meg i panikk og da MÅ jeg gi Isabelle sutten med EN ENESTE GANG!.. SÅ en irritert Emma som venter på mat (alt dette i går da).. Nei da bare måtte jeg prøve å se om det hjalp.. men det gjorde det altså ikke.. bækk tu vippestol [8D]

Hahaha.. Ser for meg en litt småstressa Kathrine...[8D][8D]

Lillesnuppa sover som regel i bæreselen, pleier ikke bruke den til "våkentid"[8D]
Har bilde med Anna i Mei-tei da. Samme prinsippet..
Blond, usminka og 10kg tyngre enn i dag...[8D]

jeg har tenkt at jeg skal prøve å lage hele middagen ferdig før jeg henter de fleste dagene når k drar.

Så får vi heller bare varme opp igjen(pluss at jeg har noe tupperwaregreier som skal holde maten varm)

SÅ får vi se hvordan det går om jeg klarer å leve opp til det.

Her ser snuppa forresten TV mens jeg lager middag, om jeg ikke har laga den før jeg henter da...[;)]

Når Emma ser jeg lager mat, så er det gjort.. og i og med at vi har åpen kjøkkenløsning [8D] Nei da, hun er tålmodig hun, ser på TV når jeg lager mat! Uansett vrient å lage mat med baby på armen eller på puppen... Prøvd å lage maten ferdig før jeg henter, men jeg er som regel ikke hjemme på dagen, uten å triller mye og henter Emma på veien hjem - skakke være lett [8D] Noen ganger går det veldig greit, sånn som i dag gikk alt på skinner (da hun godtok vippestolen alikavel hehe).. menne så har man dager som i går... KAOS.... Men skal bli flinkere på å lage mat å fryse ned, så ta opp og ha lettvint tilbehør!

I teorien er middagstiden mini sin sovetid! Men pga kronglete veien opp og hjem (heis, invikla dør, emma roper i heisen, døra knriker, veldig stille i forhold til ute blablablablablabalablabalabala) så våkner hun devserre så altfor ofte [>:]

Og ja - hun sitter mye bedre og mer "nede i" meitaien ser jeg! [:)]

ORIGINAL: KathMor

Og ja - hun sitter mye bedre og mer "nede i" meitaien ser jeg! [:)]

Hun er vel 4 uker på det bildet.. Tror jeg... På Mei-teien så er ikke hoftebeltet like stovt som på Manducaen.
Men hvor mye bøyer du opp bena på Isabelle? For de skal være ganske bøyde inni selen..

Back
Topp