~MissGravid~Berta~

Nugatti

Glad i forumet
Er vel ikke lov dette men..

Jeg har sendt deg en pm, kanskje jeg var litt frekk så det er derfor du ikke har svart meg[8|]

DYTT

Dytt

Hvorfor var du frekk da? [&o]

Dytt[;)]

fortell meg også, hva har skjedd`??????

Er ikke rart det er dårlig stemmning på BV noen ganger når enkelte bare er frekk og ekkel rett igjennom [8|]

ORIGINAL: *Nora Emilie*

fortell meg også, hva har skjedd`??????

[:D]

come on[8D]

ORIGINAL: Cathee

Er ikke rart det er dårlig stemmning på BV noen ganger når enkelte bare er frekk og ekkel rett igjennom [8|]

Kan være at Gravidberta var ekkel først, vi vet jo ikke hva som har skjedd..

neida.....itte nysgjerri..............[8D]

Var ikke noe værre enn et forslag på en barnevogn.. Uff nå laget jeg dårlig stemning.. Hater det[:'(]

Oj.. Jeg har ikke sett den jeg[&:][:D] Er ikke alltid det kommer opp at jeg har fått PM!! Nei jeg var nok desverre ikke helt seriøs med å skulle selge den for en 1000 lapp gitt[:-]

Og alle dere andre, herregud så spekulasjon det blir da[:-]

Hvor mye kunne du tenke deg for den vogna da???[:)]

Blir mye spekulasjoner ja..

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ja, selvsagt kan det være det. Men, har lagt merke til at noen er etter henne hele tiden [:'(]

ORIGINAL: Nugatti

Hvor mye kunne du tenke deg for den vogna da???[:)]

Blir mye spekulasjoner ja..

Jeg er ikke helt sikker på om jeg vil selge den altså[8D]

Blir nesten litt oppgitt jeg.. Ser nesten ut som folk arbeider mot en krangel i mange av trådene her inne..

Håpløst spørr du meg....

ORIGINAL: Puffismamma: Karla

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ja, selvsagt kan det være det. Men, har lagt merke til at noen er etter henne hele tiden [:'(]
¨

vet du åffer?

Nai??

Back
Topp