*Glufsa* Glad i forumet 14 Feb 2011 #1 Noen som vet når resultatene er klare ? [:)][:)] Nyskjerrig altså! [8D]
T Turid-Laila Guest 14 Feb 2011 #2 Den hadde jeg glemt helt ut... Takk for påminnelsen [:)] Prøve å se om jeg kommer på mer nick til titlene
Den hadde jeg glemt helt ut... Takk for påminnelsen [:)] Prøve å se om jeg kommer på mer nick til titlene
*Glufsa* Glad i forumet 14 Feb 2011 #3 ORIGINAL: Sanka Den hadde jeg glemt helt ut... Takk for påminnelsen [:)] Prøve å se om jeg kommer på mer nick til titlene Tror hun hadde satt frist til fredag som var, så muig det er forsent...[8|]
ORIGINAL: Sanka Den hadde jeg glemt helt ut... Takk for påminnelsen [:)] Prøve å se om jeg kommer på mer nick til titlene Tror hun hadde satt frist til fredag som var, så muig det er forsent...[8|]
T Turid-Laila Guest 14 Feb 2011 #4 Hehe, så nettopp hennes siste innlegg der hvor fristen var i går klokka 2000 [8D] Jaja... Fikk fyllt ut en del da på titlene, men guri så vanskelig det var syns jeg
Hehe, så nettopp hennes siste innlegg der hvor fristen var i går klokka 2000 [8D] Jaja... Fikk fyllt ut en del da på titlene, men guri så vanskelig det var syns jeg