Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei fikk heller ikke med meg den tittelenMiss 3000? Haha? Var det en missetittel? Ikke fått med meg engang![]()
Hva betyr den da? Er det 3000 innlegg det refereres til? Eller?
Er nok 3000innlegg jaTror jeg går får miss skravle i stedet for![]()
Ja, følte ikke helt at den passa? Skjønte ikke hvor den kom fra?Er nok 3000innlegg jagå heller for skravle du
![]()
Du hadde vel over 3000 innlegg sist mnd? Trodde det var derfor?Ja, følte ikke helt at den passa? Skjønte ikke hvor den kom fra?men skravling, den er vel ganske forståelig
![]()
![]()
![]()
Joda, men den er jo lite fortellende for folk "utenfra", og det skjer nok ikke igjen at jeg har over 3000 innlegg (hadde 4498 tror jegDu hadde vel over 3000 innlegg sist mnd? Trodde det var derfor?
Hehe, god nattJa den var jo greit fordelt selv om noen av titlene ble gitt til den på andre plass. Går å legger meg jeg, natta
Sent from my iPhone using BV Forum
Reagerte også på detHvorfor er ikke alle titlene med?
Nei enig i detJoda, men den er jo lite fortellende for folk "utenfra", og det skjer nok ikke igjen at jeg har over 3000 innlegg (hadde 4498 tror jeg)
![]()
Hvorfor er ikke alle titlene med?
Jeg fyllte ikke ut alleSikkert fordi ikke alle ble fyllt ut :s
Jeg klarte ikke å skrive noen på alle titlene og jeg skrev gjerne samme navn på flere av titlene.
Om du vinner to av titlene så fikk du den med mest stemmer på![]()
Jeg fyllte ikke ut allemen trodde jeg fylte ut noen som ikke er komt med her.
Ja det kan jo være jaJeg hadde også noen navn på lista som ikke er komt med, men ser at det er andre som har vunnet den titelen -så da har de fått flere stemmer enn den jeg stemte på![]()
Ja, følte ikke helt at den passa? Skjønte ikke hvor den kom fra?men skravling, den er vel ganske forståelig
![]()
![]()
![]()
Jeg har fylt ut flere av titlene som ikke har kommet med og de personene jeg skrev har ikke fått andre titler. Så det er noen som ikke har fått tittelen sinSikkert fordi ikke alle ble fyllt ut :s
Jeg klarte ikke å skrive noen på alle titlene og jeg skrev gjerne samme navn på flere av titlene.
Om du vinner to av titlene så fikk du den med mest stemmer på![]()