**Missekåring** RESULTAT I HOVEDINNLEGG!

Miss 3000? Haha? Var det en missetittel? Ikke fått med meg engang :p

Hva betyr den da? Er det 3000 innlegg det refereres til? Eller?

Tror jeg går får miss skravle i stedet for :p

Er nok 3000innlegg ja:p gå heller for skravle du:p
Ja, følte ikke helt at den passa? Skjønte ikke hvor den kom fra? :p men skravling, den er vel ganske forståelig 8-) :rolleyes: :D

Jeg glemte å sende inn listen min!! Kan jeg skylde på ammetåke nå, selvom jeg ikke ammer lengre?! Er super glemsk om dagen...

Redigert: Så jo innlegget i går og tenkte jeg skulle gjøre det, så ringe telefonen....

Ja den var jo greit fordelt selv om noen av titlene ble gitt til den på andre plass. Går å legger meg jeg, natta ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du hadde vel over 3000 innlegg sist mnd? Trodde det var derfor?
Joda, men den er jo lite fortellende for folk "utenfra", og det skjer nok ikke igjen at jeg har over 3000 innlegg (hadde 4498 tror jeg :o ) :p

Ja den var jo greit fordelt selv om noen av titlene ble gitt til den på andre plass. Går å legger meg jeg, natta ;)

Hehe, god natt ;)

Hvorfor er ikke alle titlene med?

Joda, men den er jo lite fortellende for folk "utenfra", og det skjer nok ikke igjen at jeg har over 3000 innlegg (hadde 4498 tror jeg :o ) :p
Nei enig i det:p hehe. Kan jo ikke ha tittel som 3000 innlegg og så nå denne mnd kanskje kun ha 1500:p

Hvorfor er ikke alle titlene med?

Sikkert fordi ikke alle ble fyllt ut :s
Jeg klarte ikke å skrive noen på alle titlene og jeg skrev gjerne samme navn på flere av titlene.
Om du vinner to av titlene så fikk du den med mest stemmer på ;)

Jeg klarte ikke å skrive noen på alle titlene og jeg skrev gjerne samme navn på flere av titlene.
Jeg fyllte ikke ut alleO.o men trodde jeg fylte ut noen som ikke er komt med her.

Jeg fyllte ikke ut alleO.o men trodde jeg fylte ut noen som ikke er komt med her.

Jeg hadde også noen navn på lista som ikke er komt med, men ser at det er andre som har vunnet den titelen -så da har de fått flere stemmer enn den jeg stemte på ;)

Ja, følte ikke helt at den passa? Skjønte ikke hvor den kom fra? :p men skravling, den er vel ganske forståelig 8-) :rolleyes: :D

Ble vel egentlig miss 4000 :P EJ som kom med den tittelen :P

Jeg har fylt ut flere av titlene som ikke har kommet med og de personene jeg skrev har ikke fått andre titler. Så det er noen som ikke har fått tittelen sin :(

Back
Topp